jeg har et spørgsmål,
hvad kan man tjene mest penge på it, coacher, osv. bare skriv et indlæg med du tror man kan tjene flest penge på |
At vejlede andre.
Så behøver man heller ikke selv at kunne noget
/Kenneth
jeg har et spørgsmål,
hvad kan man tjene mest penge på it, coacher, osv. bare skriv et indlæg med du tror man kan tjene flest penge på |
At vejlede andre. Så behøver man heller ikke selv at kunne noget /Kenneth |
IKKE at sælge timer! så bliver du aldrig rig. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Hej Markus. |
Handel med varepartier via Trademen
okay jeg leder efter et produkt lignende dba.dk hvor det er man kan købe og sælge ting hurtigt og nemt |
Jeg kan anbefale en virksomhedsform, hvor der skabes en form for løbende indtægt i form af provision, roaylty, franschise eller lignende. Har selv en succesfuld konsulent og coachvirksomhed, hvor vi har haft overskud på over 2 mill om året 2 år i træk. Vi formidler/udlejer konsulenter. Held og lykke med fremtiden |
er ikke helt enig. men vejen til at sælge timer og bliver gylden er tung og kræver dels at man kan finde ud af at fakturer alt. og at man er dygtig så folk er lige glad med at man fakturer dem for alt. :) |
Kan kun give dig ret. man skal brænde for dette , man skal ikke gøre det for profit.(ok ok man skal kunne leve af det eller målet skal som minimum være man kan leve af det ) men jeg tror for manger iværksættere er det ikke kun det de laver de brænder for men iden om at bygge noget op , altså skabe noget, nogen rykker videre , nogen sælger det de har bygget , og andre bliver siddenede i stolen til de skal puttes i den pap kasse deres B&O tv kom i og putte i den mørke muld. men fælles for dem alle er at de laver noget de kan li og har kunnet ignorer eller de "fjolser" der siger at ting ikke kan lade sig gøre blot grundet at de ikke selv har turet at tage chancen. |
du tjener fleste penge på det du er bedste til og jeg er bedste til shows og arbejdes for min hjemmesiden forjeg elsker det simpelthen andre ville det være måske blive en stor underskud forretning for de har ikke den samme motivation som mig , kort gør det du bedste og det ikke bliver træt af med som også kan være din hobby og dit arbejde , der er intet arbejde der er bedre end andre , det vigtigste er livsglædende i dit arbejde |