Jeg og min kollega er i startfasen af at starte vores eget firma... Men vi er blevet i tvivl om hvor mange udgifter der vil være ved at oprette et I/S... Der er jo ingen startydelser som på ApS og A/S men hvad med Revisor osv... er det noget man selv kan eller skal der proffesionelle folk på sagen....? og er der andre ting som kunne komme til at koste...?
SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.
Et I/S kræver ikke revision. Det vigtigste er at få lavet en god aftale mellem deltagernes i I/S'et. Der findes mange gode skabeloner som kan danne udgangspunkt for jeres aftale. Husk også at tage højde for hvad der skal ske ved ophør, i bliver uvenner mv.
Men der skal vel stadig bogføres og man bliver vel momsregistreret...?
Bogføring slipper man aldrig udenom uanset hvilket firma man laver. Momsregistrering skal I sørge for, hvis omsætningen forventes at overstige 50.000 kr over en 12 måneder.