Ja, men det er vel logisk at 1700 emails adresser er lidt mere værd end 12 og 25 kr ikke? |
Kunne man ikke få lov til at kaste et blik på siden, ville nok hjælpe på budene tror jeg :)
Ja, men det er vel logisk at 1700 emails adresser er lidt mere værd end 12 og 25 kr ikke? |
Kunne man ikke få lov til at kaste et blik på siden, ville nok hjælpe på budene tror jeg :) |
http://www.facebook.com/#!/pages/Se-kvinden-med-3-bryster-hun-er-endda-laekker/137698476241226?ref=ts mange melder sig fra igen, men emails er stadig i systemet. |
Det kommer da 100% an på hvilke e-mails du har samlet. Hvis det er 1700 e-mails fra børn, og jeg sælger sex-legetøj er de ikke engang 25 kroner værd. |
Der er følgende udfordiring ved denne handel. Når du opsamler tilmeldinger til dit nyhedsbrev gennem et website, så er der 2 aftaleparter; "kunden" og dig(eller anden juridisk enhed ex. et selskab). Du kan ikke overdrage/sælge retten til at udsende nyhedsbreve da den nye part ikke er den juridiske part som har opnået tilladelsen til at udsende hyhedsbreve. Hvis det skal kunne lade sig gøre skal retten til udsendelse være opsamlet i ex. et selskab hvor køberen overtager/køber anparterne/aktierne i det pågældende selskab. Der vil du bibeholde de oprindelige 2 parter.
|
Kan vi få lov at se den side, som indbringer de her emails? |
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Der er ingen der vil gid 500kr for 1700 e-mail. Jeg kan gå hend til en ven og få 500 e-mails for 20kr |
Kald mig gerne gammeldags... Men det var da det mest useriøse jeg har set endnu - Tvivlsom handel med mailadresser, indsamlet på ligeledes højst tvivlsom vis - for at få lov til at se et videoklip af en kvinde med 3 bryster ??? En ting er at du selv mener dette er helt fint, og mailadresserne har en værdi - en anden ting er at andre rent faktisk kommer med bud , og altså overvejer at bruge disse. Det er sku ikke mærkeligt at man bliver oversvømmet med spammails. |