Undskyld dobbeltpost, noget gik galt i første indlæg.
Hej!
Jeg ønsker at få flere ordrer til min lille e-bog og ønsker derfor at tilbyde Jer 49% for at sælge det for mig.
Alt er tilladt mht. seo, sem, mailinglists, facebook etc. etc.
Produktet koster 99 kr, så du tjener 48,51 kr. pr. salg! Landing page er virkelig konverterende og der er intet loft på hvor meget DU kan tjene!
Markedet er enormt og ikke mange har solgt denne type produkt før. Det omhandler Jalousi og om at være jaloux, hvordan man bekæmper det, hvad årsagen er osv. Mange mennesker lider af jalousi så igen: DER ER PENGE AT HENTE HER.
Kontakt mig omgående via. PM for at få dit personlige tracking-link som du kan benytte.
Vi afregner d. 1 hver måned. Og du vil modtage e-mail hver gang der bliver lavet en ordre fra dit link (til regnskab og for at vide hvem og hvornår og at jeg ikke snyder dig ;-))
Som sagt, får du et personligt link til siden, som "tracker", at den besøgende er kommet ind på siden via. dit link. Hvis den besøgende så laver et salg, så "tracker" jeg det på "betaling-modtaget"-siden, og så får du en e-mail hvis salget er gået igennem, såre simpelt.
Som sagt, får du et personligt link til siden, som "tracker", at den besøgende er kommet ind på siden via. dit link. Hvis den besøgende så laver et salg, så "tracker" jeg det på "betaling-modtaget"-siden, og så får du en e-mail hvis salget er gået igennem, såre simpelt.
oke send mig en pm :)
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt