Hej Aminoer. Jeg har fået tilbudt en natclub meget billig - men mangler bare finansiering. Der er tale om et lån på 400 000. Årsregnskab fra 09, samt driftbudget og etableringsbudget m.m kan fremsendes. Der kan stilles fuld sikkerhed i inventar osv. Skriv hvis det er noget der kunne have jeres interesse.
|
Søger 400 000
|
Spørger banken? Og hvis banken har afvist dig, så bliver det nok svært for dig at en investore:( Men hvor ligger den? Hvad får man tilbage ?
|
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Du finder næppe nogen, som godtager sikkerhed i inventar i disse tider... Inventar har sjældent den værdi, som det enten er købt til eller bogført til... Så du skal nok finde noget mere sikkert, som du kan bruge som sikkerhedsstillelse... |
Kan jeg ikke få en mail, så jeg kan sende alt relateret info( : |
Banker er ikke glade for at gå ind i natclub/bar branchen. Flere har sagt det lyder rigtig fornuftigt, men at det enten ikke er indenfor deres forretningskoncept eller de ikke finansierer til denne branche.
Jeg synes det er op til "låneren" at komme med forslag til hvor meget de vil have tilbage og så om jeg vil kunne godtage dette. |
Har du checket op på HVORFOR du kan få den så billigt, der er altid en grund til brandudsalg :) bare en lille reminder |
Er beliggenheden god?
|
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Jep jeg har tjekket op på hvorfor det er så billigt. Der er ingen gæld eller andet . Det er simpelthen kun af personlige grunde at stedet bliver solgt så billigt som det gør . |
Ja
Ja beliggenheden er fantastisk. Det er det eneste diskotek i nærheden og i en by på næsten 8 000 indbyggere - hvilket fylder stedet næsten hver eneste gang.
|