Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du iværksætter i udlandet, så læs har du en spændende mulighed

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du nok har set, så har Amino et stærkt hold af ekspertbloggere - Se dem her

Jeg vil meget gerne have fat i nogle nye ekspertbloggere, der er iværksættere i udlandet.
Blogs kan laves på skrift eller via video, f.ek.s. optaget med en iPhone.

Det der er væsentligt, er at du har noget på hjerte.

Det jeg søger er folk der kan fortælle noget om hvorfor de blev iværksættere i udlandet, hvilke udfordringer og glæder der er ved at drive virksomhed i udlandet. Hvordan er dagligdagen og meget mere.

Det du får ud af det, er primært at du hjælpe andre iværksættere med at få et bredere perspektiv på tilværelsen.
Så får du en god portion personlig branding og mulighed for at vise dine ydelser/produkter i højre siden af bloggen, som vil blive set af tusindvis af iværksættere.

Sig til her i tråden, så tager jeg fat i dig.

Dbh Martin

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 15:33

Hej Martin !

Jeg har boet herude i østen i 14 år nu, har handlet med østen i 23 år.

Som dig selv statrtede jeg i Odense med computerer "Jazzy Computer" senerer som general sourcing agent.

Har handlet med stort set alle lande i østen, har fundet alverdens ting, fra små flashing pins til Albani, til 4 M. lange High Tension stålbolte til Norske tunneller.

Jeg ville da godt kunne komme med nogle ting, men man skal jo heller ikke sidde og give sin know how væk, jeg lever jo af de erfaringer jeg har gjordt.

Jeg løb faktisk og spillede fodbold over på kasernen da du startede liger overfor med VaskRent, det er jo snart en del år siden.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:39

Karsten Bo Andersen:

Hej Martin !

Jeg har boet herude i østen i 14 år nu, har handlet med østen i 23 år.

Som dig selv statrtede jeg i Odense med computerer "Jazzy Computer" senerer som general sourcing agent.

Har handlet med stort set alle lande i østen, har fundet alverdens ting, fra små flashing pins til Albani, til 4 M. lange High Tension stålbolte til Norske tunneller.

Jeg ville da godt kunne komme med nogle ting, men man skal jo heller ikke sidde og give sin know how væk, jeg lever jo af de erfaringer jeg har gjordt.

Jeg løb faktisk og spillede fodbold over på kasernen da du startede liger overfor med VaskRent, det er jo snart en del år siden.

Hej Karsten

Jeg tror du forveksler mig med en anden Thorborg, jeg er født på Sjælland :-)

Men lad det nu ligge.

Du er bange for at give guldet væk og det skal du ikke være. Jo mere du deler, jo bedre vil det gå dig..
Men det er nu heller ikke det der er det væsentlige. Det der er interessant er mere hvorfor du flyttede, hvad der var svært, hvad du savner, hvad du er glad for, hvad du laver, hvor du bor og arbejdet osv.

Men at holde igen med at hjælpe folk, det er en lidt gammeldags tankegang :-)

Dbh Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:01

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 16:28
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Gammeldags !!

Jeg lever nu engang af den viden jeg har, så hvorfor give den væk gratis ?  Ville der være advokater som gav gratis råd om alt, hvorfor betaler folk store penge til konsulenter hvis man kunne få det gratis.
Generel viden vil jeg gerne dele ud af, kultur forskelle osv. Jeg har oplevet lidt af hvert.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:36

Hej Martin,

Jeg er da klart interesseret.

Jeg driver et konsulentfirma i Bangkok, som jeg startede i 2005.

Hilsen, Robert

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:37

Hej Martin

Jeg har nu boet i udlandet i 5 år til Oktober sammen min kone og 3 børn, jeg har prøvet en del forskelligt i disse 5 år som selvstændig, indenfor så forskellige brancher som at eje en Irsk pub på kreta til IT i Spanien, jeg har lige launchet mit sidste nye projekt i sidste uge indenfor IT verdenen.

Jeg har været iværksætter det meste af mit liv, bortset fra ca. 10 år hvor jeg arbejdede med Mainframe i Danmarks 2 største banker.

Jeg kan godt finde tid til at skrive herinde, jeg er jo alligevel en del herinde :) det kunne blive en spændende udfordring og jeg er sikker på at jeg også selv ville få noget ud af det, så jeg er klar.

Lad mig høre hvis du vil vide mere.

Best regards

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:43

Karsten Bo Andersen:

Gammeldags !!

Jeg lever nu engang af den viden jeg har, så hvorfor give den væk gratis ?  Ville der være advokater som gav gratis råd om alt, hvorfor betaler folk store penge til konsulenter hvis man kunne få det gratis.
Generel viden vil jeg gerne dele ud af, kultur forskelle osv. Jeg har oplevet lidt af hvert.

Du behøver ikke at give alle dine guldkorn væk og du behøver heller ikke at tro, folk vil kopiere dig.
Man kan ekspert blogge om de ting man vil sige, men at udlevere din kontaktliste er unødvendigt.

Jeg har en ven som både har været leverandør for den amerikanske stat og været freelance indkøber og har boet i USA, Japan, Kina,  Europa osv.
Jeg ved godt hvor forsigtig man er med at afslører sine kontakter som er blevet opbygget igennem mange års arbejde, men det der menes med gammeldags, er at man ikke behøver at hemmelig holde hvordan man skal gøre for at lære emnet.
Hvordan du 100% gør det, med kontaktliste etc. behøver du ikke at skrive.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:49

Kristoffer Hjerrild:

Hvad med Peter Skouhus?

Han er spændende at følge, har en masse gode råd, og er allerede Ekspertblogger her på Amino.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 16:51

Hej Martin,

Jeg er en 26'årig iværksætter, lokaliseret i Manila på Filippinerne hvor jeg har drevet callcenter i snart 4 år.

Du er velkommen til at tage fat i mig!

Mvh

Kristian Jørgensen

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)