Jeg har lavet et logo i illustrator, og skal ind og have opøsningen sat op på det, men da det var en trail version af illustrator, kan jeg ikke mere bruge illustrator.
Kan jeg genbruge min illustrator fil i andet software, hvor jeg kan sætte opløsningen op på logoet ??
Kan jeg genbruge min illustrator fil i andet software, hvor jeg kan sætte opløsningen op på logoet ??
Det er ikke meget andet software der kan behandle en illustrator fil end illustrator selv - så udmiddelbart nej for lige også at svare på dit spørgsmål :) - Men måske der nogen herinde som kender et stykke software der kan behandle en illustrator fil :)
Du skriver ikke noget om hvordan dit logo er lavet, er det normal vector-grafik (det er normalt det man laver i illustrator). Der er som sådan ikke nogen opløsning på vector-grafik, og dermed i mine øjne heller ikke noget problem. Vector-grafik kan forstørres så meget som man vil, da det netop ikke er afhængig af pixels.
Du vil muligvis kunne gemme som eps- fil fra din illustrator og det er et fil-format der kan bruges i andre programmer end illustrator. Har du f.eks. corel-draw???