Hej Aminoer |
Slet ingen som er vågne denne lørdag? Jeg sidder og keder mig i toget på vej til KBH.
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Slet ingen som er vågne denne lørdag? Jeg sidder og keder mig i toget på vej til KBH. |
jeg ville ikke anbefale at gøre det, det kan godt være det giver seo-værdi, men det er lidt noget svineri. Men Sasa hvis dit design er godt så kommer der her et opfølgende linkbuilding råd. http://www.seomoz.org/ugc/original-link-building-for-beautiful-looking-websites
|
Ja men er det bedre at smide 3-5 hilsner om dagen eller skal jeg bare skrive derud af! |
der findes så mange links kataloger artkler sider man kan skrive links ud til , så det er det sidste jeg ville begynde på , at bare skrive beskeder i gæstebøger ,
|
Hej
Hvis alle 3-5 hilsner linker til den samme side, så er det kun et af linksne der giver værdi søgeordsmæssigt.Du kan selvfølgelig skrive en kommentar til flere forskellige blogindlæg o.lign., så vil det have værdi. |
Hej Sasa, Jeg synes ikke det er noget svineri at skrive i folks gæstebøger, specielt ikke når det er en relevant kommertar i forhold til sidens indhold. Men på trods af det, så er effekten meget lille, og i min verden ikkke værd at bruge så meget tid på :-). Du kan vi nogle Google søgninger nemt finde flere tusind forskellige follow-gæstebøger tilknyttet hvert sit domæne (Tip: 123hjemmeside), så det er ikke noget problem. De er bare ikke værd at bruge tid på. Med venlig hilsen |