Vores taletidskategori er næsten færdig: billig taletid. De fleste selskaber har pakker med fri SMS og fri data og flere og flere fjerner opkaldsafgiften.
Hej Nicolaj :-)
jeg kan ikke se på din side hvad betyder * ud fra nogen af priserne ?
kan heller ikke forstå Lebara kun er opgivet til 29 øre pr, min, jeg betaler kun 19 øre hos dem
happimobil som du fremstiller som en af de billigste er i min regnestok en af de dyreste kun de første 300 min til 10 øre her efter stiger prisen til det 6 dobbelte har aldrig forstået deres nye pris politik, køb mere og betal 6 gange så meget for det samme :-/
syntes dessværre ikke din side er særlig forbruger venlig
min kritik er ment positivt :-)
Hej, som jeg skriver er den næsten færdig, da vores programmør har haft sommerferie 
Over priserne kommer navnet på abonnementet og under priserne kommer forklaringen på * tegnet. 29 øre hos Lebara er uden automatisk optankning, prisen er 19 øre med automatisk optankning og lige så snart det er muligt for os at skrive abonnementsnavnet vil begge udgaver komme på.
Jeg har ingen interesse i at gøre Happii mobil billigere end det er og lige så snart * tegnsfeltet er på plads, så kommer der også et mere reelt billede.
Vi arbejder iøvrigt også på en slags søgemaskine, hvor man indtaster sit forbrug de seneste 3 måneder, hvorefter der genereres en liste med de billigste priser på netop det forbrug. Det er bl.a. derfor jeg er interesseret i at regne det ud for Patrick 
Tak for kritikken, som jeg tager til mig og som gerne skulle være rettet til i slutningen af den kommende uge.