Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste mobilselskab

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg da meget gerne prøve :)

Blot for at se om det overhovedet kan betale sig at skifte. 

Til hvilken mail?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 19:26

Hej Jack,

Ja indtil oktober er de meget fornuftige.. Meeen efter oktober koster det 2,- pr. mb. Dette er ikke særlig prisvenligt med en Iphone som bruger ca. 1-2gb pr. måned.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 19:47

Patrick:

Hej Jack,

Ja indtil oktober er de meget fornuftige.. Meeen efter oktober koster det 2,- pr. mb. Dette er ikke særlig prisvenligt med en Iphone som bruger ca. 1-2gb pr. måned.

Vi er enige, men prisen på datapakken bliver enten 49 eller 69 kr pr. md for 1 GB der efter skruger de ned for hastigheden til en ny måned begynder, altså ingen ekstra regning for over forbrug, kun langsommere :-)

datapakken stemmer de om hvordan den skal blive http://www.facebook.com/topic.php?uid=114303571943227&topic=181

ville ønske der var bedre gennemsigtighed og det var forbudt ved lov at give tilskud, så der i stedet fokuseres på priserne alene, det er en jungle som skifter heletiden det mobil marked her i dk

jeg køre selv med nano på min iPhone bruger den kun som lomme computer og sms, mit hoved nummer ligger hos Lebara da det tiltaler mig at kunne snakker flere timer af gangen til Kr. 11,40 pr time + de 49 øre i opkaldsafgift, mon der er nogen som kan gøre det bedre i dag ?

eneste minus ved Lebara for mig lige nu er opkaldsafgiften og de ikke har en data pakke til fornuftige 50 kr pr md som andre har  

Til korte opkald / samtaler er oister nok det bedste vi har set til dato

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 20:26
Nicolaj Thomasen:

Hvis du har lyst, så send mig oversigterne over dit forbrug de seneste 3 måneder, så skal jeg regne ud hvilket selskab der er billigst for dig, hvis du da regner med at bruge nogenlunde det samme fremover.

Det kan du også selv gøre på vores side, Telepristjek.dk - den indeholder alle mobil abonnementer og alle små gebyrer er medtaget.
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Skrevet kl. 20:38

.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:01

Jack:

Nicolaj Thomasen:

Vores taletidskategori er næsten færdig: billig taletid. De fleste selskaber har pakker med fri SMS og fri data og flere og flere fjerner opkaldsafgiften.

Hej Nicolaj :-)

jeg kan ikke se på din side hvad betyder * ud fra nogen af priserne ?
kan heller ikke forstå Lebara kun er opgivet til 29 øre pr, min, jeg betaler kun 19 øre hos dem

happimobil som du fremstiller som en af de billigste er i min regnestok en af de dyreste kun de første 300 min til 10 øre her efter stiger prisen til det 6 dobbelte har aldrig forstået deres nye pris politik, køb mere og betal 6 gange så meget for det samme :-/

syntes dessværre ikke din side er særlig forbruger venlig

min kritik er ment positivt :-)

Hej, som jeg skriver er den næsten færdig, da vores programmør har haft sommerferie Big Smile

Over priserne kommer navnet på abonnementet og under priserne kommer forklaringen på * tegnet. 29 øre hos Lebara er uden automatisk optankning, prisen er 19 øre med automatisk optankning og lige så snart det er muligt for os at skrive abonnementsnavnet vil begge udgaver komme på.

Jeg har ingen interesse i at gøre Happii mobil billigere end det er og lige så snart * tegnsfeltet er på plads, så kommer der også et mere reelt billede.

Vi arbejder iøvrigt også på en slags søgemaskine, hvor man indtaster sit forbrug de seneste 3 måneder, hvorefter der genereres en liste med de billigste priser på netop det forbrug. Det er bl.a. derfor jeg er interesseret i at regne det ud for Patrick Smile

Tak for kritikken, som jeg tager til mig og som gerne skulle være rettet til i slutningen af den kommende uge.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Skrevet kl. 22:13

Nicolaj Thomasen:

Hej, som jeg skriver er den næsten færdig, da vores programmør har haft sommerferie Big Smile

Oh havde jeg slet ikke set sorry, men ellers ser og lydet det jo rigtig fint :-)

Glæder mig til at vende tilbage :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)