Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butiksfællesskab i Århus.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false

Hej alle.

Er der nogen af jer, som vil være med eller kender I nogen, som vil være med???

Jeg leder efter nogle personer, som vil være med til at etablere et butiksfællesskab i Århus, gerne Latinerkvarteret hvor der lige nu er ledige butikker. Vi er foreløbig to: en glaskunstner og mig (tøjdesigner). Vi skal være tre – seks om at dele butikken og skiftes til at passe den. Er vi tre, passer vi butikken to dage/uge hver, men er vi seks, bliver det kun én dag/uge til hver.

Det kan være tøj, smykker, accessories, fodtøj, brugskunst, kunst........

Ved at være flere om at dele butikken kan vi holde omkostningerne på et lavt niveau og samtidig gøre butikken attraktiv med mange forskellige lækre ting.

Det bliver en indbydende butik med et eksklusivt og sofistikeret udtryk. Tingene skal være anderledes, ikke mainstream eller stangvarer som til forveksling ligner det, der hænger i de andre butikker.

Det bliver Århus' mest spændende butik for målgruppen, som er kvinder +25.

Ring eller mail til mig.

Hilsen

Ulla

www.lazoy.dk

M: 29404547

E: uh@lazoy.com

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:30

Det er en super ide!

Desværre passer vi ikke ind hos jer - men det kunne være at vi også dukkede op i Latinerkvarteret ;-)

Håber at det lykkes for jer at finde de rette jeg skal nok sprede budskabet til dem som jeg kender der måske kunne se en ide i et butiksfællesskab.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 21:36

Hej Søren.

Det kunne da være hyggeligt at blive nabo til en kaffe-entusiast ;-)

Du må meget gerne sprede budskabet.

Hilsen Ulla

www.lazoy.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 00:13

Det er ærgeligt jeg ikke har tiden til det, jeg har ellers masser af stearinlys og brugskunst der kunne sælges i århus, men kommer du i tanke om at du skal have en varegruppe mere kan du jo lige tjekke www.seasonimport.dk

Mvh.

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 10:12

Hej Martin.

Det er smukke lys, du forhandler. Men i første omgang vil butikken kun sælge varer fra de virksomheder, som er med. Nu ved vi, du eksisterer.

Hilsen

Ulla

www.lazoy.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)