Jeg har den sidste tid arbejdet løbende på at forbedre mine placeringer på google, men jeg er ved at køre fast og mine placeringer går kun en vej - ned!
Jeg er startet som helt nybegynder og har nok gjort en del fejl på den bekostning. Jeg ville f.eks. gerne lave om at min shop ligger på www.baitogbid.dk/catalog/shop istedet for på www.baitogbid.dk - min blog skulle have ligget på et underdomæne. Kan dette have negativ indflydelse på min ranking?
Synes det er ved at være lettere uoverskueligt hvad der skal til for at forbedre mine placeringer. Er der en venlig "SEO sjæl" der kan kaste et blik på mit projekt og komme med et tip eller to?
Tak for svaret Mikael. Jeg læser jævnligt SEO blogs og har også stiftet bekendtskab med blandt andet SEO LEX, som jo giver mange gode råd.Men det undrer mig stadig at jeg på en måned er røget så langt ned, og er derfor bange for om jeg har gjort et eller andet google ikke kan lide. Synes jeg har gjort en del for at gøre shoppen SEO venlig. Jeg har arbejdet en del med link kataloger, men det lader til at være forskelligt hvor meget folk anbefaler dette.
Jeg har selv tænkt på nedenstående:
Ville det hjælpe på placeringerne at jeg flyttede shoppen til www.baitogbid.dk så den ikke ligger på et subdomæne?
Kan det skyldes at jeg linker en del til bloggen fra shoppen og omvendt?