Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside/blog. Feedback ønskes!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige flyttet min hjemmeside og blog over i Wordpress, så det hele ligger samlet nu. Vil I være mine testpersoner og give mig feedback på hvad der er godt, og hvad der evt. mangler. Er der noget der ikke er klart nok og er der noget der ikke fungerer.

På forhånd tak

KH Judi Lund Finderup, personlig stylist i stiltjek og m-up

Adressen er: www.stiltjek.dk

 

Judi Lund Finderup, Personlig stylist

www.stiltjek.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Synes din side ser godt og rimelig overskudelig - men jeg synes du skal fjerne det "linjerede papir" det er virkelig trælst at læse på.

 

mvh. Thomas

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Judi 

Jeg kan godt lide den blå farve, som du får til at gå igen og igen krydret med en lidt retro stil.

Yes

 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Judi.

Jeg er vild med designet! Billedet i dit banner oser af overskud og positiv energi. Idéen med at bruge forskellige tekstiler i designet er også rigtig god og meget flot udført.

Jeg må dog erklære mig enig i at linjerne på papiret er uheldige. Det fungerer ok når linjerne passer til teksten, men fx under Netværk er den gal.

Hvis du vil have flere folk på din mailliste, tror jeg du med fordel kunne bruge noget kontrast på knapperne. Giv dem noget farve og lav et linjeskift inden "Your email".

Håber det kan bruges :)

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejende flot!

Thumbs up hele vejen.

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet som helhed fejler absolut intet, meget originalt, inspirendende og fylder karakteristikken for netop stil o.s.v. Dog har jeg en ting som i længden vil komme til at irretere din blogs daglige læsere/brugere:

Understregningen under teksten i selve bloggen er vildledende og frustrerende at se på i længden. Der sker intet ved at have en ren hvid baggrund bag tekst, man kan også gøre et design for inspirende og for "hygge-nygge".

Håber du kan bruge min feedback.

 

Mvh,

Vedici

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres feedback! Den er jeg glad for. Jeg har nu fjernet linierne - for jeg kunne godt se, at I havde ret. Det virker mere roligt nu. KH Judi

Judi Lund Finderup, Personlig stylist

www.stiltjek.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

super tjekket hjemmeside Smile 

godt arbejde med tekster lav bare flere

arbejde lidt med at få unikke url det giver lidt i søgemaskiner mener sådan her skal det se ud http://stiltjek.dk/kontakt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)