Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

innovativ markedsføring med brug af blog og facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Munkebo
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg vil dele min nyeste ide med jer. Jeg har en webshop "Larvefødder Børneunivers" som sælger børnesko og tilbehør til børn. For at skabe lidt omtale af de nye vinterstøvler som er begyndt at komme fra producenterne, har jeg lavet en skattejagt hvor 1. præmien er et par vinterstøvler, frit valg fra hylden.

Jeg har skrevet ledetråde i vores blog, og jeg har delt skattekortet i 6 dele. Der er så 6 ledetråde, hvor man kommer godt omkring i vores webshop samt et lille smut omkring vores facebook side

Her er den sidste ledetråd og den sværeste:

6. For at finde den sidste del af kortet, skal du finde ud af hvilke to farver de nye støvler fra Primigi har, som vi har uploaded på vores facebook side lørdag den 24. juli kl. 23:08. De to farver skal sættes ind i linket under her, for at få et funktionelt link. Kopier linket op i din browser og du kommer til den sidste del af kortet. Du skal bytte de to farver ud som hedder pink og grøn i nedenstående link ud med de rigtige farver.

http://www.larvefoedder.dk/skattejagt/2010-august-skattejagt-pink-grøn.html

Efter man har fundet alle dele af skattekortet, kan børnene hjælpe med at klippe det ud og samle det. Så finder deltagerne frem til et spørgsmål, og svaret ligger et sted på vores shop.

Desuden har vi lavet en bonus opgave med at tyde de runer som vi har skrevet på skattekortet.

Af respons har vi fået:

Hold op det var skægt at sidde og løse runer! En af de mest geniale konkurrencer jeg nogensinde er stødt på!
Sjov lille leg I har lavet Jer her..  ;o)
Det var en rigtig sjov konkurrence - tak for det :)
Tak for en sjov og skøn konkurrence der afveg fra alle de andre konkurrencer :)
Oki super, og fed initiativ, tog mig dog omkring 3 timer....hehe (godt man er på barsel)

Håber på masser af nye kunder og god omtale af forældre til andre forældre :)

I ønskes alle en dejlig weekend fra Iben - Larvefødder

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:28

Hej

Super idé Big Smile

Mvh. Ken

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 13:57

Wow det må jeg sige! - Virkelig innovativt - Og fedt at du lige får dem forbi din Facebook side også - Måske de bliver fan? Wink

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:33

Kære Larvefødder

Jeg har fået meget inspiration af at læse om dine ideer, også den med betalt først når du har fået børnepenge, synes jeg er rigtig genial..Wilted Flower

Fotograf Charlotte Bodekær

www.bodefoto.mono.net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)