Hej Aminoer
Jeg vil dele min nyeste ide med jer. Jeg har en webshop "Larvefødder Børneunivers" som sælger børnesko og tilbehør til børn. For at skabe lidt omtale af de nye vinterstøvler som er begyndt at komme fra producenterne, har jeg lavet en skattejagt hvor 1. præmien er et par vinterstøvler, frit valg fra hylden.
Jeg har skrevet ledetråde i vores blog, og jeg har delt skattekortet i 6 dele. Der er så 6 ledetråde, hvor man kommer godt omkring i vores webshop samt et lille smut omkring vores facebook side Her er den sidste ledetråd og den sværeste: 6. For at finde den sidste del af kortet, skal du finde ud af hvilke to farver de nye støvler fra Primigi har, som vi har uploaded på vores facebook side lørdag den 24. juli kl. 23:08. De to farver skal sættes ind i linket under her, for at få et funktionelt link. Kopier linket op i din browser og du kommer til den sidste del af kortet. Du skal bytte de to farver ud som hedder pink og grøn i nedenstående link ud med de rigtige farver. http://www.larvefoedder.dk/skattejagt/2010-august-skattejagt-pink-grøn.html
Efter man har fundet alle dele af skattekortet, kan børnene hjælpe med at klippe det ud og samle det. Så finder deltagerne frem til et spørgsmål, og svaret ligger et sted på vores shop. Desuden har vi lavet en bonus opgave med at tyde de runer som vi har skrevet på skattekortet.
Af respons har vi fået: Hold op det var skægt at sidde og løse runer! En af de mest geniale konkurrencer jeg nogensinde er stødt på! Håber på masser af nye kunder og god omtale af forældre til andre forældre :) I ønskes alle en dejlig weekend fra Iben - Larvefødder |
Hej
Super idé
Mvh. Ken