Hej alle Er der nogle der ved hvor man kan 'købe' billeder af denne figur, stående i forskellige positioner til brug på hjemmeside? På forhånd tak Lasse |
Du kan finde en masse på istockphoto.com.
Hej alle Er der nogle der ved hvor man kan 'købe' billeder af denne figur, stående i forskellige positioner til brug på hjemmeside? På forhånd tak Lasse |
Du kan finde en masse på istockphoto.com.
|
Hej Nikolaj, Det håbede jeg faktisk også på at jeg kunne - men efter at have brugt et par timer, og stadig ikke har kunne finde et billede af præcis 'ham' der inde, er jeg gået lidt død i det! Kan du pege med et link måske? Lasse
|
Hvad hedder sådan én der er på billedet?? Icon, animation, tegning, hvid mand? :-) Han er lige så sværd at finde som Holger Lasse |
Hej Lasse, Desværre ikke - Jeg har ikke fundet en præcis som ham, har bare tidligere stødt på en masse lignende figurer derinde. |
Hej Lasse, Efter 1 minuts søgning fandt jeg noget til dig.. Håber det er noget der kan bruges.. Ha en super god weekend. |
MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk
Du bruger et minut, jeg bruger to timer - det er ikke fair! Tak for hjælpen, og god weekend til dig også
|
Hej Lasse, Det var så lidt du.. |
MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk