Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt boligsite

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer at starte et nyt boligsite op ala boligportal.dk

Men er det er en dødssejler før jeg overhovedet er kommet igang ? 

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:09

Mads Wiig :
Men er det er en dødssejler før jeg overhovedet er kommet igang ? 

Det tror jeg bestemt ikke.... Konkurrencen er sandsynligvis hård på det marked. Men det synes jeg ikke rigtigt man kan se, når man kigger på de forskellige tilbud.

Så jeg tror bestemt man kan få foden indenfor, hvis man formår at lave noget flot og med god service.

Plat og svindel er der imidlertid rigtigt stor konkurrence på (oprettelse af ikke-eksisterende lejligheder osv.).... Så den vinkel er død på forhånd.... Men kvalitet og ærlighed tror jeg bestemt ikke vil være umuligt, at komme frem med på det marked :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 18:03

Fama:

Det tror jeg bestemt ikke.... Konkurrencen er sandsynligvis hård på det marked. Men det synes jeg ikke rigtigt man kan se, når man kigger på de forskellige tilbud.

Jeg overvejede selv en boligportal på et tidspunkt, men inden jeg kom ordentlig igang, så startede boliga.dk

Jeg synes faktisk at de gør det rigtigt godt, og der skal meget arbejde til for at lave en bedre boligportal. Ikke dermed sagt, at det ikke kan lykkedes, men det bliver ikke en let sag.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:29

Erik Pilgaard Hejlskov:

Jeg overvejede selv en boligportal på et tidspunkt, men inden jeg kom ordentlig igang, så startede boliga.dk

Jeg synes faktisk at de gør det rigtigt godt, og der skal meget arbejde til for at lave en bedre boligportal. Ikke dermed sagt, at det ikke kan lykkedes, men det bliver ikke en let sag.

Ja Boliga hører bestemt til i superligaen og man skal nok stå ret tidligt op, før man kan slå dem :)

Men det behøver man jo heller ikke nødvendigvis. Boliga er jo i en ret vid forstand en bolig-portal.... Hvilket også er genialt. Men for de aktive, på begge sider af boligmarkedet, er det jo ikke det, det står og falder med. Det er da klart, at Boligas koncept gør, at det sandsynligvis er det første sted mange vil søge/annoncere.... Men jeg vil godt vove den påstand, at blandt både de boligsøgende og boligannoncørene så er det de færreste, der nøjes med at holde deres aktivitet på ét site. Så selvom det vil være svært, at vippe Boliga af pinden som nummer 1.... Ja så tror jeg bestemt det er muligt, at lægge sig som medie nummer 2-4..... Hvilket man nok heller ikke skal kimse af - kan man lokke et par hundrede boligsøgende til at betale 50-100,- om måneden ligner det jo allerede en ganske god forretning.....som man så kan supplere med bannerannoncer og indtægter fra oprettelse af sælger/udlejerannoncer.

Men det er klart, at man ikke kommer sovende til succesen :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:00

Fama:
Men jeg vil godt vove den påstand, at blandt både de boligsøgende og boligannoncørene så er det de færreste, der nøjes med at holde deres aktivitet på ét site.

Nemmerlig!

Man leder jo næsten overalt efter bedre tilbud, når man skal af med et par millioner kroner. Det samme med boligsælgere - jo flere annoncer de laver, jo større er chancen for, at nogen ser deres hus.

Det kan blive kanon-projekt, hvis man har overskuddet til arbejdet!

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:06

En botligportal er ikke svær efter min mening bedre præsentation af boligerne som skal på siteet men det kræver lidt udviklingSmile

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 08:28

Jeg har længe overvejet om der ikke var et boligsite, hvor man kunne "bytte" bolig?

Det vil sige, jeg vil gerne af med min bolig og søger efter profiler som matcher min bolig (størrelse, beliggenhed, pris etc.) Så kan jeg klikke mig ind og se deres bolig og hvis jeg synes om den, kan jeg kontakte dem og så fremviser vi hver især vores bolig for hinanden. Kan vi begge lide det, så bytter vi bare - det vil sige, at differencen betales.

I disse tider er det største problem jo, at man netop skal have solgt sin egen bolig før man kan begynde at kigge sig om efter noget nyt.
Med dette site, ville bankerne jo nærmest vær lykkelige, når jeg kommer og siger "Jeg har solgt min egen bolig og fundet denne her som jeg gerne vil købe".

Derudover ville jeg spare salæret til ejendomsmægleren og skulle blot betale en advokat for selve købsaftalen!

Se, dét ville være dejligt - sig til når det er klart ;)
Du/I er også velkomne til at sende mig en PM og få uddybet mine tanker.

De bedste hilsner fra

Martin 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:56

Der findes også boligportal.dk som jeg fornemmer har ret godt fat i markedet.

Det med boligportaler som med alt andet. The winner takes it all - og det er som regel den første udbyder. Men når det er sagt, så kan nr. 2 også lave en god forretning.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)