Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndtering af 10.000 leads ved telesalg

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal i gang med en ny telesalgskampange som vi internet i virksomheden køre. Vi har ca 10.000 leads der (laaangsomt) skal ringes igennem.

Jeg søger derfor et godt system til at styre alle disse leads, jeg vil gerne kunne importere leads, kategorisere, leads, skrive kommentar til leads, give dem en status, en callback tid og mulighed for ved tryk på en enkelt knap at blive præsenteret for næste lead der skal ringes til.

Systemet skal helst være web-baseret da vi driver hele vores virksomhed virtuelt.

 

Glæder mig til at høre hvad i kender til af systemer!

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bruger lidt tid på at organisere de leads, så kan det klares nemt i Excel...

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

CBering:

Hvis du bruger lidt tid på at organisere de leads, så kan det klares nemt i Excel...

Det er bare ikke så nemt hvis der skal sidde 5+ mand og sælge ;)

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Niklas

Vi bruger vtiger til det - det fungerer super, og kan også integreres med outlook. Nu ved jeg jo dog, at du bruger mac, så der ved jeg ikke om man kan drage fordel af det samme :-)

Mvh. Allan

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

CBering:

Hvis du bruger lidt tid på at organisere de leads, så kan det klares nemt i Excel...

Det er bare ikke så nemt hvis der skal sidde 5+ mand og sælge ;)

At opdele de leads er da let.. Evt. i nogle farver.. 

Men OK, mon ikke der findes et program der kan håndtere det på en professionel måde, som vTiger :-) 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Jeg søger derfor et godt system til at styre alle disse leads, jeg vil gerne kunne importere leads, kategorisere, leads, skrive kommentar til leads, give dem en status, en callback tid og mulighed for ved tryk på en enkelt knap at blive præsenteret for næste lead der skal ringes til.

Jeg har selv arbejdet med Super Office, der er et konge CRM system, som jeg på det varmeste kan anbefale. Det kan kobles sammen med en masse 3. partsløsninger, der giver dig nogle ret vilde muligheder for statistik, der med tiden gør, at du kan lave nogle super præcise kampagner, der rammer lige imellem øjnene på din målgruppe, hvis du ellers gør det rigtigt.  Men... Det koster en del, og der er sandsynligvis billigere løsninger, der fungerer mindst lige så godt. Channel CRM kunne være et af dem.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas,

Det lyder til du skal bruge et system der er nemt at komme i gang med, ikke kræver mange dyre konsulenttimer og er intuitivt og nemt at tilpasse. Der er efterhånden en del gode CRM systemer der kan håndtere dine 10.000 leads, men de er ofte overkompliceret og pakket med ubrugelig features.

Her kommer webCRM så ind i billedet. Dansk, 100% web-baseret, super simpelt og ligetil. Vore kunder er super glade for det og det er vi også (vi bruger det selv og det er en uundværlig del af vores hverdag).

Læs mere på www.webcrm.com og prøv webCRM gratis i 14 dag helt uforpligtende. Du kan også se video introduktion af webCRM systemet her: Video Demo

Du kan altid få råd og vejledning hos vore danske CRM specialister på info@webcrm.com.

Viser det sig at webCRM ikke er noget for dig kan jeg også anbefale:

Superoffice (Norsk)
Channel CRM (Dansk)
Salesforce.com (US)
Highrise (US)

Med venlig hilsen

Ian Rosenfeldt,

webCRM A/S

Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

prøv at tage et kig på PhonePilot det er nok lige det du søger

du kan eventuelt ringe til Martin som står for systemet

Hilsen

Lars

Fra Hørsholm
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne opgave kan det webbaserede system Phonepilot klare uden problemer. Skriv til mk@phonepilot.dk

Mvh

Martin Kjær

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niklas:

Jeg skal i gang med en ny telesalgskampange som vi internet i virksomheden køre. Vi har ca 10.000 leads der (laaangsomt) skal ringes igennem.

Jeg faldt lige over indlæget igen, og har bare et par enkelte forslag som i kan overveje. (Jeg går ud fra at det er til jeres telefon system det skal bruges)

Hvis I får ringet alle 10.000 igennem (det er mange) har I mulighed for at få vildt mange informationer som kan bruges rigtig effektivt, hvis de indsamles og lagres rigtigt.

Så ud over at det skal kunne de ting du skriver, kunne det være smart med et system hvor I selv kan tilpasse det så de oplysninger der er interessante for jer, let kan trækkes ud og analyseres.

Nu bruger jeg igen Super Office som eksempel, men det er ikke fordi det bliver det system. Men i Super Office har du en "side 2" som du kan tilpasse med dropdown menuer, som du selv udformer.

Det kunne eks. være "Nuværende mobilselskab" og så en dropdown menu med de teleselskaber der nu eksisterer. Der kunne være "Nuværende fastnet" "Omstillingsbord - ja / Nej" alder på omstillingsbordet,  og hvad ved jeg. Det skal selvfølgelig kun være oplysninger der er relevante, men det er der meget der er :o)

Jeg er ikke så teknisk mindet, men går ud fra at grunden til at jeg kan trække det statistik jeg kan, er fordi det er foruddefinerede parametre i dropdown menuen, så der ikke er 20 forskellige ord / vendinger for samme produkt.

Når I har fået ringet en del kunder igennem, er der basis for noget ret brugbar statistik. www.targit.com spiller vildt godt sammen med Super Office, og kan nogle ting der er så vilde :o) Det er selvfølgelig bare almindelig analyse / statistik, men præsenteret på en lækkergrafisk måde. Vi er desværre oppe i en ret dyr kombination, så det behøver ikke være denne løsning. Jeg går ud fra at det er muligt at finde billigere alternativer.

Men med alle disse oplysninger, er der som nævnt noget at arbejde videre med.

Det kan være at I en dag hører at der er problemer med 3's Switch løsning. Så er det jo ikke dumt at tage kontakt til de kunder i ved bruger dette, da det er overvejende sandsynligt at de kunder er super frustrerede, og nogle af demvil være klar til at skifte. Disse kunder kan trækkes ud med et par klik, hvis data er indsamlet ordentligt.

Det kan også være at der er en periode hvor der er lidt stille i jeres butik, og I godt kunne bruge lidt ekstra omsætning. Der kunne det være en mulighed at trække de emner ud, som I ved har et omstillingsanlæg der er mere end 10 år gammelt, og måske også har tilkendegivet at de kunne være interesseret i et mobilt et af slagsen.

Måske vil i lave en direct mail kampagne til emner i Nordjylland. I stedet for at skyde med spredhagl og sende til alle virksomheder, kunne I trække oplysninger fra jeres database. Evt emner der har et omstillingsbord der er 5+ år, bruger Telenor, bor i postnummer 8900 - 9990 og som i øvrigt er ude af evt. binding eller på vej ud af binding på en eksisterende aftale. "klik, klik klik" og så sidder i med emner der opfylder disse kriterier, ovenikøbet med den rette kontaktperson. Træk emnerne ud, og sæt i gang :o) Det er målrettet, og kan være effektivt.

Nå, det blev måske lidt langt. Det jeg bare ville byde ind med er, at det er en sindssygt god ide at samle alle de informationer man får, når man alligevel ringer til så mange virksomheder. Det er en super værdifuld viden om jeres emner der bare går til spilde, hvis i ikke bruger det fornuftigt. Og den viden er meget mere værd, end der er mange der går og tror. Eller der er i hvert fald mange der har brugt rigtig mange år på at ringe, ringe og ringe. Og når man så spørger dem til simple ting om emnerne i deres distrikt, har de ingen anelse om hvad de skal svare. I bedste tilfælde kan de svare om et par dage, når de har kigget dem alle sammen i gennem en for en, og så tastet oplysningerne i et Excel ark. I værste fald har de ikke en gang noteret det i deres "emnekort", hvilket nu også kan være ligegyldigt, hvis du skal kigge alle emner igennem, for at finde ud af hvem der er relevant for det næste tiltag.

Som nævnt kan jeg ikke rose kombinationen Super Office / Tagit nok, men da den er meget omkostningsfuld, er det nok nærmere det bedste fra de to, samlet i en billigere løsning, der vil være det bedste.

Og jeg kan ikke sige det nok: Viden er guld værd, hvis den er opbevaret rigtigt.

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)