Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Merchandise

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Malmö
Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Vi er ved at droppe et nyt spil til iPhone/Android mm. og ønsker at lave en lille merchandise shop i denne hvor vi sælger tshirts, iphone cases, klistermærker, dukker, ure whatever vi nu kan få fingre i, branded med vores hoved-figur fra dette spil eller andre elementer herfra. Det er mest tænkt som et lille experiment og vi behøver derfor ikke nødvendigvis at have den store avance i starten på disse varer.

Så er der nogen som kan hjælpe mig til links til leverandører som kan levere nogle af disse ting. Optimalt finder vi en leverandør som kan levere ad-hoc eller i små oplag af så mange produkter som muligt på en gang og starter der - alternativt har vi X leverandører, men det bliver hurtigt mere uoverskueligt og dyrere i setup.

Jeg tænker på noget ala disse firmaet som laver firma merchandise fra bolcher til kuglepenne, dog med nogle lidt mere "sexede" produkter. Målgruppen er m/f <30, iphone brugere, casual gamers.

Virksomheden er placeret i US med filial i DK.

/brian

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Manomio

Her kan jeg hjælpe jer, jeg har 30 års erfaring med lokalisering af produkter og indkøb, kvalitets kontrol og leverandør relation.

 

Alt inden for tryk, plastic, tekstiler er min niche, men andet er også muligt.

 

Du må gerne skrive til mig på mcj@loxinfo.co.th så kan vi se på hvad i finder mest interessant, samt finde ud af om der er en vej frem.

 

HIlsen


Michael Jacobsen

Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Med hensyn til t-shirts kan du kontakte Imagè Clothing, de tilbyder special produktion på alt tekstilbeklædning. Du kan læse mere på deres hjemmeside www.image-cnc.com

Mvh

Jakob

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)