Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have pesto på tube!!!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, seriøst... Kategorien er "Hvilken virksomhed skal jeg lave" og overskriften er bare en invitation til at finde på ny emballage til de danske forbrugere. Tag en tur gennem dit lokale supermarked og find alternative måder at pakke tingene på. Kan huske at juice pludselig skulle være på en drikkeklar flaske som alternativ til det gode gamle sugerør. Fikst og der blev solgt meget juice på den måde.

Pesto på tube giver den lille fordel, at jeg ikke skal bruge en teske, hvergang jeg skal dosere og jeg slipper også for at skruelåget bliver ulækkert og snasket. Det er små ting, men husk selv, hvad du sætter pris på, når du åbner og opbevarer madvarer.

God weekend

Michael

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv Michael... jeg troede da lige et øjeblik der, at vi snart fik pesto på tube... og så vil du bare inspirere os til at tænke... ;-)

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Risskov
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Pesto på tube er faktisk slet ikke så dårlig en idé...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel B. Jakobsen:

Pesto på tube er faktisk slet ikke så dårlig en idé...

 

Jeg tænker det måske ikke er så praktisk...... Jeg har da jævnligt oplevet et stykke hvidkål sætte sig fast i studsen på remouladetuberne..... Med efterfølgende eksplosion af remoulade ud over bord, mig selv, familie og husdyr, når tålmodigheden blev nødt til at vige pladsen til fordel for rå vold....... Kan slet ikke forestille mig konsekvenserne af at slippe mig løs med en tube, fyldt med grofthakkede pinjekerner og olie i rigelige mængder :D

 

P.S. Og hvordan rører man lige rundt i en tube eller får fat i det bagerste indhold? Olien har det jo med at lægge sig oven på resten af indholdet :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Daniel B. Jakobsen:

Pesto på tube er faktisk slet ikke så dårlig en idé...

 

Jeg tænker det måske ikke er så praktisk...... Jeg har da jævnligt oplevet et stykke hvidkål sætte sig fast i studsen på remouladetuberne..... Med efterfølgende eksplosion af remoulade ud over bord, mig selv, familie og husdyr, når tålmodigheden blev nødt til at vige pladsen til fordel for rå vold....... Kan slet ikke forestille mig konsekvenserne af at slippe mig løs med en tube, fyldt med grofthakkede pinjekerner og olie i rigelige mængder :D

 

P.S. Og hvordan rører man lige rundt i en tube eller får fat i det bagerste indhold? Olien har det jo med at lægge sig oven på resten af indholdet :)

Du klipper bunden af, rører rundt med en pind, lukker bunden med et stykke tape :D

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

FAMA: Man kunne jo ryste tuben :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lund:
Du klipper bunden af, rører rundt med en pind, lukker bunden med et stykke tape :D

 

Hæ hæ..... Ja så kan jeg godt se hvor praktisk det er, med pesto på tube :D

 

Mikkel Friis:
Man kunne jo ryste tuben :-)

 

Der sker vel ikke meget ved at ryste en tube.... Så skal vi vel over i at putte det på flaske, ligesom de der plastikflasker Heinz kommer i Geeked

Men så er vi jo tilbage ved problemet med mine vægge, venner, alt mit tøj osv. ville blive dekoreret med pesto når (ikke "hvis".... NÅR) der sætter sig et stykke pinjekerne eller anden grofthakket ingrediens fast i studsen :D

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne naturligvis også bare lave hullet i flasken stort nok til at slippe pinjekerner og andet skrammel igennem..... Så jeg er cool nok med pesto på flaske :D

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt at du nævner det, for jeg stod idag i Magasin hvor de har en "Joe and The Juice" cafe og benytter en plastflaske til at sprøjte pesto på deres lækre sandwiches.

Det er da også en mulighed - en plastflaske a la ketchup eller remoulade.

Uanset hvad, så er pesto ved at være mainstream og tiden er til tube eller flaske. Go for it!

Fra Risskov
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

luchau:
Det er da også en mulighed - en plastflaske a la ketchup eller remoulade

Problemet med plastflasker er bare, at 20 % af indholdet ikke kan komme ud uden du saver flasken over... Det klæber sig simpelthen bare til siden! Det er skrækkelig...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)