Hvis du ikke allerede selv laver artikel markedsføring, så kommer her 3 gode råd om, hvorfor du bør komme i gang.
Du får direkte links til din egen hjemmeside fra artiklen. Da du selv skriver artiklen, kan du naturligvis selv bestemme, hvilken ankertekst din artikel skal have. Dermed kan du lave effektiv linkbuilding og få bedre placeringer i søgemaskinerne.
Hvis du skriver gode artikler, så skal du nok blive fundet og læst. Hvis du har vækket læserens interesse, så vil du også få besøgende direkte fra artiklen.
Flere spår at linkkatalogernes link værdi vil falde fremover, så hvis du tidligere har benyttet disse til linkbuilding, så bør du overveje at skifte til artikel markedsføring i stedet.
Udnyt en nem måde at skaffe kvalitets links, opret dig gratis som forfatter på Findartikler.dk
Jeg har fulgt dit gøren og laden i nogen tid, og som Boysen indirekte siger, så lægger du mange "guldæg", og ikke mindst på en måde, som vi andre forstår.
Jeg har fulgt dit gøren og laden i nogen tid, og som Boysen indirekte siger, så lægger du mange "guldæg", og ikke mindst på en måde, som vi andre forstår.
Jeg er super glad, hvis i kan bruge noget at det, som jeg deler på bloggen. Det er jo ikke guldæg for alle, men jeg søger selv min viden bredt og bruger det, som jeg selv kan bruge.
Nogle kan måske undre sig over at jeg gider at bruge tid på dele mine erfaringer, men jeg får så meget igen. Jeg sælger jo ingenting på min blog, men arbejder kun på egne projekter. Ved at blogge får jeg kontakt med en masse interessante personer, som jeg på den ene eller anden måde netværker og samarbejder med.
Hvis jeg virkelig skal give 2 guldæg, så er det "god karma" og "loven om tiltrækning"
Min egen vurdering er at så længe man er over 400 ord, så er det en fin længde. Derfor er det også krævet til længden af artikler i min artikeldatabase.
Men der findes jo ikke en bestemt opskrift, men jo længere jo bedre vil jeg sige
Kan helt sikkert tilslutte mig roserne fra Boysen og Knud S. - Du har gang i mange relevante projekter hvor det er mit indtryk at du forsøger at opretholde en god kvalitet i det du laver. Keep up the good work
Angående din artikelsamling - er det så ikke muligt at uploade billeder i sin artikel?
Kan helt sikkert tilslutte mig roserne fra Boysen og Knud S. - Du har gang i mange relevante projekter hvor det er mit indtryk at du forsøger at opretholde en god kvalitet i det du laver. Keep up the good work
1000 tak Chris Det er også en af de ting, som jeg har lært, nemlig af kvalitet proformer, og middelmådigt drukner i mængden
Chrisss2010:
Angående din artikelsamling - er det så ikke muligt at uploade billeder i sin artikel?
Nej, det er ikke muligt at uploade billeder. Jeg har besluttet mig for at lade dem være ren tekst, da jeg gerne selv vil tilføje billeder i god kvalitet. Jeg vil gerne forsøge at holde det ensartet fra starten af. Hvis du ved hvor jeg kan købe adgang til tusindvis af billeder, som man derefter kan bruge, så hører jeg det gerne. Pt. anvender jeg istockphoto.com, men jeg synes at det er for dyrt, når jeg skal bruge billeder til alle artikler.
Nej, det er ikke muligt at uploade billeder. Jeg har besluttet mig for at lade dem være ren tekst, da jeg gerne selv vil tilføje billeder i god kvalitet.
Det giver god mening - men har du tænkt dig selv at bruge tid på at finde billeder til hver artikel?
Dennis Kjærgaard:
Hvis du ved hvor jeg kan købe adgang til tusindvis af billeder, som man derefter kan bruge, så hører jeg det gerne.
Læste et blog indlæg for et par uger siden omkring relevante photo databaser. Hvis jeg kan finde den frem igen, smider jeg et link senere.