Hej alle friske iværksættere
Jeg er i gang med at lave en webshop: www.thissocks.dk. Jeg har fået så mange henvendelser fra folk der gerne vil have lavet en webshop, som jeg desværre er blevet nødt til at takke nej til, da vores kompetencer ikke var dertil. Det skal der nu laves om på, og for at ingen kunder skal være prøveklud, har jeg valgt at lave den første webshop til mig selv.
Ideen med webshoppen er at lave det så realistisk som muligt, og så kommer man jo ikke uden om at skulle sælge nogle varer. Jeg har valgt strømper, ikke bare almindelige kedelige sorte, men funky strømper i alle mulige farver og designs. Der har kun været kæmpe positiv respons på de udenlandske leverandører jeg har kontaktet, i forbindelse med at få nogle unikke produkter til Danmark. Der er åbenbart ikke mange andre der er på det marked herhjemme. Webshoppen kommer til at kører som enhver anden, for jeg vil se hvad der er for udfordringer man står med som webshop ejer. Hvordan man brander og markedsfører en webshop, seo optimere osv.
Den anden dag lyttede jeg til Martin Thorborg i hvad der ligner en 5-6 timer. Han var bl.a. inde på, at når man fik ideen, så skulle man købe domænet med det samme, lave en enkelt side derpå hvor folk indtil webshoppen var kommet op at kører, kunne tilmelde sig til et nyhedsbrev/malingsliste.
Som sagt så gjort. Man kan indtil videre komme på vores malingsliste, og tilmed vinde et par ultra fede strømper. Hvad mener I om siden indtil videre: www.thissocks.dk |
Navnet er så nice, at det næsten er nok til at få mig til at skrive mig op, selvom strømper ikke kunne rage mig mere.. ;)
God stil. Der skal nok være et marked dér- Om ikke andet så er navnet da en lækker lille gimmick