Jeg vil anbefale trådstarter at kigge lidt på bbpress. Det er Wordpress der står bag....
I og med det er WP, der står bag, så er det super-nemt at komme igang med...og der er allerede en masse gode plugins, så man kan udvide funktionaliteten, plus der kommer hele tiden nye til. Derudover er det relativt nemt at ændre i design/udformning af det..... Ja og så kan det også integreres med Wordpress, hvilket bestemt også taler til dets fordel.
Sidst, men ikke mindst, så er grunddesignet faktisk også rigtigt fornuftigt. Det er måske ikke det mest fancy*, men fra et usability-standpunkt hænger det rigtigt godt sammen - så konverteringsmæssigt vil jeg mene man står rigtigt godt stillet med bbpress.
Det er så lavet i PHP.... Hvilket trådstarter jo selv må vurdere om vil være et problem. Derudover er det så langt fra det ældste eller mest udbredte forumsoftware p.t., så den tekniske udvikling er ikke helt med fremme.... Men det er et habilt stykke software og så udvikles det løbende.
Men prøv at se på det..... Det er efter min mening et rigtigt interessant alternativ, som man sagtens kan vokse med. Om det så ville kunne bære et forum af Aminos størrelse og funktionalitet skal jeg ikke kunne sige... Men jeg synes det skal med i puljen.
* Efter min mening er det dog bestemt et af de pænere open source forum-software derude. Så helt grimt er det altså ikke.