Nu går socialdemokraterne ind for at hæve skatterne, og alligevel snyder Helle i skat. Det ville da være grimt at få en politiker ind, som ikke engang selv følger hendes egne politikker
|
Jørgen Olsen:Kristoffer Hjerrild:Jeg har desværre ikke tid til at tage den store diskussion op men faktum er at den røde regering vil forringe danmarks konkurrencemuligheder væsentligt ved høje beskatning mm. og hvad sker der så? Så smutter de vigtigste folk i erhvervslivet og så har dk lige mistet en helveds masse skatteindtægt og så vil ender det med at folk skal betale mere i skat for den samme service... Jeg synes det er vigtigt at kigge på Danmarks styrke internationalt da det er den som i første omgang skaber et velfærdssamfund.
Nå men vi skal jo ikke blive uvenner men det er bare min holdning og jeg har respekt for din holdning :)
Du glemte vidst at læse dit indlæg igennem - det må være derfor der er andre end jeg der har givet 0 stjerner.
Først starter du op med at råbe højt om fakta, og slutteligt understreger du at det alligevel blot er din egen subjektive holdning.
Ovenstående illustrerer glimrende at du IKKE har respekt for andre holdninger end din egen.
Æv hvor er det her en kedelig og ulækker hetz.
er fuldstændig enig.
Det er sjovt at på dette forum kommer der altid indlæg der kritiserer og nedgør rød blok, men når der sker noget i blå blok som er af samme kaliber så bliver det sjovt nok ikke nævnt og hvis det gør, så er det slet ikke i samme grad. Det er min objektive opfattelse..
Og det er da noget af en overskrift du har givet indlægget, hold da op.