Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi få Helle Thorning ned med nakken en gang for alle? SÅ KIG HER!

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Jørgen Olsen:
Æv hvor er det her en kedelig og ulækker hetz.

Yes

Det kan ikke passe, at Danmark skal ledes af den blok som iflg. medierne har færrest fjolser. Det kunne være rart om der blev fokuseret på politik i mdierne i stedet for personforfølgelse. Selvfølgelig skal tingene frem i lyset, men fatter bare ikke, at politikere snyder - de bliver snuppet, når de kravler op ad stigen.

Michael

Nu går socialdemokraterne ind for at hæve skatterne, og alligevel snyder Helle i skat. Det ville da være grimt at få en politiker ind, som ikke engang selv følger hendes egne politikker Geeked..... 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:37

Jørgen Olsen:

Kristoffer Hjerrild:

Jeg har desværre ikke tid til at tage den store diskussion op men faktum er at den røde regering vil forringe danmarks konkurrencemuligheder væsentligt ved høje beskatning mm. og hvad sker der så? Så smutter de vigtigste folk i erhvervslivet og så har dk lige mistet en helveds masse skatteindtægt og så vil ender det med at folk skal betale mere i skat for den samme service... Jeg synes det er vigtigt at kigge på Danmarks styrke internationalt da det er den som i første omgang skaber et velfærdssamfund. 

Nå men vi skal jo ikke blive uvenner men det er bare min holdning og jeg har respekt for din holdning :)

Du glemte vidst at læse dit indlæg igennem - det må være derfor der er andre end jeg der har givet 0 stjerner.

Først starter du op med at råbe højt om fakta, og slutteligt understreger du at det alligevel blot er din egen subjektive holdning.

Ovenstående illustrerer glimrende at du IKKE har respekt for andre holdninger end din egen.

er fuldstændig enig.

Det er sjovt at på dette forum kommer der altid indlæg der kritiserer og nedgør rød blok, men når der sker noget i blå blok som er af samme kaliber så bliver det sjovt nok ikke nævnt og hvis det gør, så er det slet ikke i samme grad. Det er min objektive opfattelse..

Og det er da noget af en overskrift du har givet indlægget, hold da op.

Venlig hilsen Stig Frahm!

Marketingchef - www.Greentech-Solutions.dk  / www.twitter.com/stigfrahm

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 11:42

Mark Jensen:

Indkøberen/Fokus:

Jørgen Olsen:

Yes

Det kan ikke passe, at Danmark skal ledes af den blok som iflg. medierne har færrest fjolser. Det kunne være rart om der blev fokuseret på politik i mdierne i stedet for personforfølgelse. Selvfølgelig skal tingene frem i lyset, men fatter bare ikke, at politikere snyder - de bliver snuppet, når de kravler op ad stigen.

Michael

Nu går socialdemokraterne ind for at hæve skatterne, og alligevel snyder Helle i skat. Det ville da være grimt at få en politiker ind, som ikke engang selv følger hendes egne politikker Geeked..... 

Hvis du havde sat dig ind i S/SF's økonomiske plan ville du se at S/SF IKKE vil hæve skatterne på arbejde, de vil derimod sikre at store multinationale firmaer betaler skat, men det er også dybt unfair

http://www.fairlosning.dk/

Dressur rytter søger sponsor 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:47

Cawi:
Hvis du havde sat dig ind i S/SF's økonomiske plan ville du se at S/SF IKKE vil hæve skatterne på arbejde, de vil derimod sikre at store multinationale firmaer betaler skat, men det er også dybt unfair

Ja også vil de også lige beskatte bilerne endnu hårdere, osv, osv.... 

Danmark får en kæmpe gæld igen, hvis S/SF kommer til magten. Det kører kun for dem, indtil de har opbrugt andres penge. Så går det ned af bakke for dem igen Smile

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja det er sgu lidt komisk.. Specielt når Trådforfetter begrunder at koonkurrencen vil falde ved rød blok, så skatterne vil stige :)

Sig mig en gang. Hvad har den forbrugsfest VKO iværksatte gavnet konkurrencen? Da alle have 1max friværdig, fald konkurrencen da gevaldigt.. Der var måske mere arbejde, og handel.. Men det var kundstigt skabt..

Og nu med krise, som i aller højeste grad er "økonomiske vismænd" (spekulanter) som har overophedet den gloabele økonomi, så nu skal der sapres.. jamen så er det da sjovt nok der hvor industrien rykker ud til billigere arbejdskraft.

Alt det du advare mod Helle thorning, er præcist resulatet af de seneste års borgelige politik, som naturligvis er blevet "enforced" med usa i front.

Socialdemokratisk regering dannede vejen og grundlagdet for VKO har kunne "høste" det økonomiske opsving, man alligevel har fuldstændigt ødelagt.

Det er mig en gåde hvordan disse fakta kan gå ubemærket hen.

Nææææ.. Så er det sjovere at lave en FB gruppe, og lidt person hetz....

Det er sgu sørgeligt..

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:51

Kristoffer Hjerrild:

Hej flinke Amino'er,

Jeg oprettede for en lille uge siden gruppen "Alle børnene betalte Skat. Undtaget Helle, hun ku' ikke tælle". Gruppen har nu over 18.000 fans og vi skal da have endnu flere synes i ikke? Vi skal squ ikke have rød regering! :) 

Her er link

http://www.facebook.com/pages/Alle-bornene-betalte-Skat-Undtaget-Helle-hun-ku-ikke-taelle/132900673418903?v=photos&ref=ts#!/pages/Alle-bornene-betalte-Skat-Undtaget-Helle-hun-ku-ikke-taelle/132900673418903?ref=ts

By the way.. Beklager den lille stavefejl i gruppens navn :) 

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Sjovt jeg så flere af mine venner melde sig ind i på denne gruppe. Vidste slet ikke at det var din! Imponerende med antallet og mon ikke du kan bruge den til noget fornuftigt, når Helle nu engang bliver statsminister Cool 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:51

Beklager evt. tastefejl.. Mit tastetur svigter mig gevaldigt disse dage.

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 11:57

Mark Jensen:

Cawi:

Ja også vil de også lige beskatte bilerne endnu hårdere, osv, osv.... 

Danmark får en kæmpe gæld igen, hvis S/SF kommer til magten. Det kører kun for dem, indtil de har opbrugt andres penge. Så går det ned af bakke for dem igen Smile

Det er sjovt at alle de største økonomiske vismænd netop anbefaler at man bruger mange penge i lavkonjunktur mens man skal spare i højkonjunktur . altså det stik modsatte af hvad blå blok har gjort/gør. men selvfølgelig har V/K/DF mere forstand på det end deres EGNE rådgivere og finansministeriet

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Skrevet kl. 12:01

Lægger lige den lidt længere version af S/SF løsning ind til dem der er interesseret i at vide hvad de taler om, i stedet for hvad medierne fokuserer på http://www.socialdemokraterne.dk/blank.aspx?func=file.download&docId=710191

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Silacio:

Beklager evt. tastefejl.. Mit tastetur svigter mig gevaldigt disse dage.

Jeg tror ikke kun det er dit tastatur, der svigter dig, hvis du oprigtig talt mener, at det var S og SF, der banede vejen for det økonomiske opsvingSmile

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)