Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi få Helle Thorning ned med nakken en gang for alle? SÅ KIG HER!

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej flinke Amino'er,

Jeg oprettede for en lille uge siden gruppen "Alle børnene betalte Skat. Undtaget Helle, hun ku' ikke tælle". Gruppen har nu over 18.000 fans og vi skal da have endnu flere synes i ikke? Vi skal squ ikke have rød regering! :) 

Her er link

http://www.facebook.com/pages/Alle-bornene-betalte-Skat-Undtaget-Helle-hun-ku-ikke-taelle/132900673418903?v=photos&ref=ts#!/pages/Alle-bornene-betalte-Skat-Undtaget-Helle-hun-ku-ikke-taelle/132900673418903?ref=ts

By the way.. Beklager den lille stavefejl i gruppens navn :) 

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 09:11

Hej Kristoffer,

Fin side, du har lavet. Og det er suuuper flot, at der allerede er så mange medlemmer!!

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 09:16

Hej Kristoffer

Rigtig flot du allerede har fået så mange fans.....

Og nej vi skal ikke have en rød regering

Bo

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:18

bo1234:

Vil du heller have en blå regning ?

/allan

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 5 person

sjovt så mange iværksættere er imod den røde blok, til trods for at den nuværende regering 1. ikke har hjulpet iværksættere men hovedsaglig store firmaer. 2. har forværret finanskrisen ved at gøre det modsatte af hvad alle eksperter foreslår, nemlig at bruge penge på off. investeringer, Ikke spare :)

Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 09:25

Hvis den nu kunne blive rigtig blå uden Pia :-)

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:34
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt klat for Rød regering.

Den nuværende har intet gjort for de selvstændige.. Jeg kan ikke forstå hvad du frygter så meget.

Nuværende strammer, sparer og læner sig op af det yderste højreparti med parlamentarisk grundlag.

Det er begrænsninger, kløftdannelse, og kortsigtet politik som kendetegner nuværende.

Straf, indskrænk, pas ind og pas dit eget. Bureaukratiet et historisk højt, og vi behandler vores ledige som lort.

Der mangler ganske enkelt nye visioner mener jeg. Bruge resourserne bedre. Om rød blok kan klare det.. Hvem ved.. Men blår har haft ca 10 år. Og alt sejler.

Så kan jeg godt leve med Helle T, er endenu en politiker der har et skelet i skabet, da målet helliger midlet.

Blå blok hiver konstant økonomisk ansvarlighedskortet på banen. Jeg kan ærlig talt ikke se hvor de har været det.

Men ja, 2 sjove år var det da med belånte friværdier, og en vælgerstom fik de da også som takke.

Det er bare ikke så sjovt når regningen skal betales.

Hvorfor helvede skal min andelslejlighed stige fra 250k til 800k på 2år?

Magten skal balanceres på midten (det er DF ikke!!!).. Det bliver rød blok de næste par år nu :) "krydser fingre"!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:44
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Jeg har desværre ikke tid til at tage den store diskussion op men faktum er at den røde regering vil forringe danmarks konkurrencemuligheder væsentligt ved høje beskatning mm. og hvad sker der så? Så smutter de vigtigste folk i erhvervslivet og så har dk lige mistet en helveds masse skatteindtægt og så vil ender det med at folk skal betale mere i skat for den samme service... Jeg synes det er vigtigt at kigge på Danmarks styrke internationalt da det er den som i første omgang skaber et velfærdssamfund. 

Nå men vi skal jo ikke blive uvenner men det er bare min holdning og jeg har respekt for din holdning :)

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 09:49

DesignYOU:

bo1234:

Vil du heller have en blå regning ?

/allan

JA

Enig i af regeringen ikke har gjort det specielt godt de seneste par år, men til enhver tid hellere en blå regering.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:53

Og forresten tak for roserne Rikkepigen og bo1234 :)

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)