Nogen af de ting som jeg også har og stadig kæmper med, er dårlige samarbejdspartnere/rådgivere.
Da jeg startede op så min hjemmeside virkelig grim ud og dem der sagde at den ikke var grim, havde vidst aldrig set en pæn hjemmeside.
Der manglede jeg nogen der kunne have sparket mig i junkerne og sagt at det problem skulle jeg få styr på.
Dernæst havde jeg ingen kunder de første 3 måneder, jeg kunne simpelthen ikke forstå hvorfor. Jeg var blevet rådet af et marketing firma i Aalborg, til at dele flyers rundt i opgange.
1500 opgange senere og 4 dages arbejde, gav over en periode på 1½ måned 3 kunder, det var prisen som mine flyers havde kostet jeg tjente der.
Wupti: så kom man op på side 1 i kortresultaterne på google og så småt i de organiske resultater og så fik man jo kunderne foræret herefter.
Hvis jeg bare havde haft nogen der fortalte mig, at mine kunder søger efter biludlejning på nettet og ikke kigger på flyers i opgange, ja så havde mit firma været 3 måneder længere fremme end det er i dag.