Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle som er interesseret i at købe danske e-mails, med navn og by til?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NB-Import:

Hej Niklas og Søren Larsen, Ja jeres telemarketing business skal jo nødvendigvis svare sådan og Telemarketing virker måske i københavnsområdet

Men Herovre i det Rigtige Danmark får I nok en kold skulder og et hårdt telefonrør i øret.

Sjov påstand efter som jeg selv bor i Århus og langt de fleste af vores kunder bliver hentet i jylland...

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:06

Niklas:

NB-Import:

Hej Niklas og Søren Larsen, Ja jeres telemarketing business skal jo nødvendigvis svare sådan og Telemarketing virker måske i københavnsområdet

Men Herovre i det Rigtige Danmark får I nok en kold skulder og et hårdt telefonrør i øret.

Sjov påstand efter som jeg selv bor i Århus og langt de fleste af vores kunder bliver hentet i jylland...

Amino giver mig mit daglige grin.....også i dag Yes

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:07

Well e-mail marketing, virker for nogle - og ikke for andre.
Sådan er det vel altid.

Men sjovt, som der altid kommer negative omtale/debat omkring dette emne. Mange som spammer.. Men man skal også vide hvad spam er jo. Man skal jo helst kende lovgivningen inde for alt man bevæger sig ud i. Men co-regs, på nye indkommende mails - er der nu intet ulovligt i, så længe det står tydligt beskrevet i betingelserne. Og de ikke er til at mistforstå.

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:09

Hvis du har, så er det jo heldigvis dejlig nemt - at afmelde sig. :)

Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:36

NB-Import:

Hvilket middel vil du heller bruge for at nå målet?

Spænde et banner bag traktoren mens vi køre til markedet?

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja det yar vist det bedste amino grin idag.

Spørg en håndværker eller mindre erhvervsdrivende om han er glad for de telefonokald der drejer sig om at få en annonce i en tvivlsom telefonbog elller website

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:37

NB-Import:

Ja det yar vist det bedste amino grin idag.

Spørg en håndværker eller mindre erhvervsdrivende om han er glad for de telefonokald der drejer sig om at få en annonce i en tvivlsom telefonbog elller website

Så alle der ringer rundt for at få kunder er snyltere? Det er en påstand jeg ville underbygge eller undskylde for. Det er sku for langt ude mester :)

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 23:55

NB-Import:

Jeg håber mailmodtagerne har godkendt det du har gang i, ellers resikerer afsenderen en bøde på 10.000kr pr send mail for spam.

Dagens grin.

Ja overdrivelse fremmer forståelse :-)

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 01:11

NB-Import:

Du er da vist en speciel type klaphat, er du ikke?

Tino: Hvordan indsamles e-mails? Kan du evt. give et eksempel på hvordan formularen ser ud, samt hvilken niche co-regs'ne indsamles i?

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 10:02

Hvad er status TinoDK? Jeg har skrevet en PM, men intet hørt fra dig..

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)