I min virksomhed laver jeg indkast-træning for fodboldklubber og holder foredrag. Jeg har desuden verdensrekorden i indkast. se På en anden tråd har jeg fået det fantastiske råd af Michael, at lave et computerspil der kan trække kunder til min indkast-virksomhed. Kender I nogle der kan lave det? Hvad koster det? Her er Michaels svar på min forrige tråd: ----------- Hej Thomas. Jeg har fornyeligt siddet og spillet det super vanedannede spilYeti - og her kom jeg til at tænke på om det måske ikke var en god idé at du fik lavet dig en efterligning af spillet, så det kommer til at passe til dit rullende indkast. Du kan gøre det sådan at folk der spiller spillet kommer på en highscoreliste, og kan dele deres resultater med hinanden via Facebook. Jeg tror såmænd ikke at det er så dyrt endda - jeg er rimlig sikker på at selve grundscriptet er noget de fleste flashprogrammør har liggende på "lageret" - så det er så bare noget godt grafik, og nogen sjove / gode lyde der mangler - men det kan selvfølig også blive en dyr omgang. ------------------------ De bedste hilsner Thomas Grønnemark
|
En mulighed kunne være at forsøge at få nogle studerende fra ITU's 'Media Technology and Games' kandidat linje til at hjælpe dig. Der skal nok være nogen med interessen og kompetencerne, og også behovet for at få noget erfaring.
Man kunne evt. hænge et opslag op derude.