Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

isoleringsmateriale, der kan absorbere høje temperaturer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Zielona Gora
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en produktion af  isolerings materiale  som kan bruges til alle varme kilder, det kan leveres i alle størrelser, og tilpasses alle former, f.eks til isolering af skorsten, motor osv. vi vil gerne ind på det danske marked med produktet, for seriøse kontakter sendes billeder og beskrivelser af produkterne, kontakt k.petersen@poldecco.eu

venlig hilsen

Kim Petersen

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 11:28

Hej

Vil det sige i mangler en salgskanal?

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 11:33

Hvor høje temperaturer kan i isolere eksempelvis 1700 g C.?

Fra Zielona Gora
Tilmeldt 19. Nov 09
Skrevet kl. 11:52

Hej

ja vi mangler en salgskanal i Danmark, evt. et firma eller enkeltperson,som gør det på provisionsbasis

Fra Zielona Gora
Tilmeldt 19. Nov 09
Skrevet kl. 11:53

Hej

produkterne kan isolere op til 1100 grader C

Fra Zielona Gora
Tilmeldt 19. Nov 09
Skrevet kl. 10:33

Hej

jeg er interesseret i at høre nærmere omkring de 1700 grader, kunne du beskrive opgaven personligt til os på k.petersen@poldecco.eu, vi arbejder med silica fiber, e-glass f, og ecr class f.p, men vi samarbejder med andet firma, som kan arbejde med højere temperaturer end os, så lad os høre fra dig, eller andre som kunne være interesseret, jeg sender gerne til seriøse kontakter, billeder og beskrivelser af vores produkter

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 15:50

Hej

Jeg har lige talt med ham der står og skal bruge-isoleringsmaterilaet og han an godt være interres er et  i at bruge jeres produkt men det kræver en 1700-2000 graders issoleringevne.

Hvis i kan klare den oppgave til rimelige penge så kan i komme til levere til hele verden!

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 15:55

Jeg vil godt være jeres salgskanal, jeg mener at kunne klare opgave hvs i kan klare krave!

Fra Zielona Gora
Tilmeldt 19. Nov 09
Skrevet kl. 08:51

Hej

jeg er interesseret i en videre dialog omkring en salgskanal i Danmark, kunne du sende en mail til mig på k.petersen@poldecco.eu,

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 10:00

Hej kim

ring lige +4535131126

det her drejer sig om kæmpe mængder, der er ikke tid til forhandlinger, vi må forhandle bagefter

Der er et amerikansk firma der er inde i billedet og skal levere resultatet i denne uge, de har gratis udviklet dette varmeabsoberende issoleringsmateriale bare for at få efterfølgende odrer

Men kan du levere tilsvarende nu, så skal vi være med ik kapløbet, det drejer sig om mange millioner på verdensplan...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)