Jeg har startet et lille projekt op hvor jeg forsøger at sælge personligt tilpassede løbeprogrammer, som kan overføres til Garmin løbeure. Udfra de tilbagemeldinger jeg får fra mine kunder tror jeg på at det kan sælges, hvis bare jeg bliver synlig.
Derfor søger jeg efter nogle SEO-folk som kan hjælpe mig videre til rimelige penge. Så hvis I har nogle gode erfaringer vil jeg meget gerne høre om dem
Så hvis du virkelig vil til tops, så skal du snakke med en af dem :)
Men, du kan jo også lave det selv, hvis du synes det bare fanger et minimum af din interesse. Der er RIGTIG mange gode gratis ressourcer på nettet, og når man begynder at kunne se resultaterne komme, kan det være ganske motiverende at lave selv :)
Evt. downloade deres SEO bøger , de super gode begge og deres gratis udgave giver en god grund viden til at vælge den rigtige til søgeord optimering og du kan desuden lave selv nået på siden , da viden er magten til at ikke lave fejl
Er det din egen hjemmeside ? Hjemmesiden virker ikke specielt optimeret til søgemaskinerne
Til det vil jeg sige at det er ligesom med håndværkere. Man får sjældent tid til at gøre noget ved sine egne ting. Jeg selv når heller ikke ret meget på min egen hjemmeside fordi kunderne kommer i første række :)
Carsten Hoier Fra Spot It Online:
side 1 placering på disse ord på Google
Markedsføring på yahoo markedsføring på Bing annoncer på Bing annoncering på Bing Annoncering på yahoo Annoncer på yahoo Social ads
det er da ok efter 1½ dag online.
Ja det er meget godt, men forvent at i ryger ned igen efter lidt tid, hvor nyhedseffekten aftager
Ja sikkert, men jeg mener bare en simpel ting som ens title på alle tre sider, det er jo ikke noget der afspejler troværdighed at en så basal ting ikke er på plads