Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter støtte, hvordan får man det?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-12-2006 13:50:23 Forfatter: YK

Hvor kan man så henvende sig hvis man ønsker at høre om man har mulighed for at få økonomisk støtte til opstart ?




Man ringer til Berlingske Tidende og får en avisrute. Så kan man selv bestemme hvor meget støtte man gider at hente.

Dbh Martin
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror også at der umiddelbart er større chance for "støtte" at få ved en avisrute end ved diverse fonde, som støtter iværksættere, men du kan da prøve at kigge her og se om der skulle være noget, som din virksomhed falder ind under.

http://www.finansraadet.dk/danish/menu/publikationer/laantilerhvervslivet/Andre+muligheder/Iv%C3%A6rks%C3%A6ttere/

 

Men det er altså svært bare at FÅ en pose penge, blot fordi man vil starte selv, så de fleste steder er der tale om lån.. Og hvis der endelig findes en mulighed, så skal der altså også arbejdes for det. Det er et helt projekt i sig selv. Jeg har selv fået artikel 33 tilskud, da jeg bor på Lars T''s mark, men jeg ville faktisk næsten hellere være foruden, for det er nemlig rigtig EU bureaukrati, der vil noget.. Så al den tid, der skal bruges på udfyldning og opfyldning i diverse skemaer, -kunne jeg have brugt mere fornuftigt i butikken, -og så er det altså intet Slot, man får (o:>

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 18. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

ved det er laaang tid siden, debatten kørte her - men stødte lige på den og vil tilføje en ny finansieringsmulighed for iværksættere, der søger iværksætterstøtte - crowdfunding er nemlig kommet til Danmark og er et reelt alternativ til banklån og den offentlige støtte i form af fonde, legater og puljer. booomerang er Danmarks første crowdfunding-platform, og her kan man som iværksætter med en god idé/et godt projekt oprette sit projekt og herefter begynde at fortælle om det i sine netværk/gå i gang med den egentlige "fundraising". Man kan oversætte crowdfunding til netværksfinansiering, da det netop er i ens netværk, man finder finansieringen/støtte til sit projekt. Når man crowdfunder fører man en kampagne for sit projekt, og den skal der ligges energi i, hvis man gerne vil skrabe støtte sammen ad den vej. Kig forbi booomerang.dk (med tre o'er) og kom i gang med crowdfunding nemt og gratis.

Mange hilsner,

Tina
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)