SportCoach.dk vil være Danmarks bedste forum hvor fodboldtrænere og klubber nemt kan finde hinanden, og samtidig udveksle nyttige erfaringer. Hvad enten du er en træner på mindre, middel eller højt niveau, eller en klub der søger en træner, skal sportCoach.dk være det sted, hvor man vil kunne finde nye udfordringer. Træner og klubber bruger uanede mængder af tid på, at finde den rigtige klub eller den rigtige træner, til de målsætninger der er sat, og her vil SportsCoach.dk gøre det væsentligt nemmere i fremtiden. En af idéerne med forummet er også, at trænere skal kunne forbedre sig, og prøve nye ting af på sit hold. Mange trænere ved ikke hvorfor de vinder eller taber. De træningsøvelser (målmand, spiller, frispark og hjørnespark) der bliver langt op på forummet, skal være med at forbedre og gøre holdet stærkere, så når man vinder ved man, at det er de øvelser og kombinationer man har trænet på, der gjorde at sejren kom i dag og ikke på tilfældigheder. Træneren skal være i stand til at kunne finde de gode og dårlige sider på sit hold og derefter rette det til med forskellige øvelser. En anden ide er, at klubberne kan finde de rigtige trænere til de rigtige hold, der kan hjælpe med at indfri de målsætninger klubben har sat sig. Klubberne vil også kunne printe de øvelser ud, som ligger på forummet til de trænere som evt. gerne vil have ny inspiration. SportsCoach.dk vil gerne høre om, hvad du synes om ideen, og hvad du ønsker mere omkring sådan et forum. |
Jeg sidder lige og tænker højt...:
Det kunne være totalt cool - hvis du til hver sportsgren, kunne lave en playing fields hvor man kunne rykke rundt med spillere og skrive kommentarer. Et lille stykke interaktiv grafik.
Det tror jeg da nok lige kunne give noget aktivitet på dit forum.
Når jeg kommer til at tænke over det, så kunne det vist egentlig være et produkt i sig selv, som kunne tilbydes uendelig mange nyhedsmedier, forummer, klubber, interesseorg. fanklubber mv. - Det er bare at komme igang med at kode ,-)