Nu er jeg ved at kaste mig ud i den halsbrækkende reklamebrance. Jeg har haft en kort samtale og nogen skriverier frem og tilbage med Jimi Hove herindefra omkring det at kaste sig ud i de såkaldte "Red Ocean" ( hård priskonkurrence, og mange om fadet ) Hvis man overlever turen igennem det røde hav, så kan man helt sikkert også gå på vandet på visse dele på Floridas Kyst , og det er vel og bemærket helt uden at snyde ved at gå på oven på olien. Jeg snakker om at gå, hvis man kan overleve sådan et rødt og sort hav - så kan man gå på vandet, eller i hvert fald svæve på en sky, men det gør det jo ikke dårlige af den grund. Nå, men jeg vil gerne lave et lille fiktivt stillingsopslag til mit kommende reklamebureau. Opslaget ser sådan lyder sådan ( egenligt skulle det været et billed, men kan ikke finde det ) Nå, men det handler om en Gentleman der smider sin jakke ned over en vandpyt, så hans udkårende kan gå tør skoet over. Men desværre dør Gentlemanden fire dage efter af lungebetængelse på grund af den våde frakke - det kan man vist kalde en bjørnetjenste. Nå - men. Hvordan vil du "konventere" dette om til skak? - reglerne i skak er simple nok, men har du det der skal til for at "male" et godt billed i folks bevidsthed. Det kan sagtens lade sige gøre. Det er blot et spørgsmål og fantasi, kreativitet, intelligens. Dog vil jeg indskylde at fantasi er godt, men kreativitet er det bedste - intelligens - tja, det er også meget godt i nogen sammenhænge, men i denne opgave spiller det ikke den store rolle. Venlig hilsen Doctor Q P.S Skakmat lille SKAT. - Muhahaha - det kan man vist kalde en bjørnetjeneste ikk` - "rørt brik" - "du er død, makker" - "Øhhhh - er du nu helt sikkert på at jeg ikke må anullere trækket?" - Yeah, peace... |
Michael du er fantastisk :)