Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kom videre med min ide

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle

nu har jeg brugt en del af min sommer på at fiske, og er så kommet på en rigtig god ide, som ikke har set dagens lys før. Udover der selvfølgelig skal patent på det, inden det kommer frem, er der så nogen der kan forklare hvad der skal ske fra jeg har ideen, til jeg kan præsentere den og muligvis sælge ideen/produkten?

Skal jeg selv bygge en billig løsning, bare så man kan forstå det, eller hvordan og hvorledes? muligvis der er fagfolk fra fiskegrejs industrien, der kunne hjælpe?

På forhånd tak

Mvh Thomas

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 12:49

Kære Nuppnau,

God ide med at få patent på den, det kan vi - også -  hjælpe med.

Vi har endvidere erfaring med det kommercieller mht. byggemarkeder, kontrakter og licenser.

Så kontakt os gerne  - både mht. evt. patenter eller bistand med kontrakter og andre aftaler.

Med venlig hilsen

Mogens Ludvigsen, info@ludvigsenpatent.dk

www.eneret.dk. www.ludvigsenpatent.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:43

Hej Mogens

Jeg kan se du gør en hel del i patenter, er der nogen "standard priser" på den slags eller er det helt individuelt ?

Kan du give nogen ide' om hvad den slags koster at få lavet f.eks. en dansk og en engelsk ?

Jeg tror der er mange der gerne vil vide dette, men ikke rigtigt kan finde ud af hvad det egentlig koster og hvor lang tid tager den slags etc. etc.

Du må jo være manden der kan svare på den slags.

Best regards

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:38

Du skal nok i udgangspunktet have en fungerende prototype, før du får nogen for alvor interesseret. Det afhænger selvfølgelig lidt af, hvad der mere præcist er tale om, men når det er noget helt nyt er det formodentlig forholdsvis kompliceret og der kan derfor være tvivl om, om det vil fungere i praksis.

Det er ikke så tit, der kommer noget helt nyt på markedet inden for lystfiskegrej, så salgstalen skal formodentlig være særdeles god, hvis en producent skal tage ideen til sig, herunder at det altså fungere i praksis. For det meste er det varianter over et kendt tema, der kommer på markedet.

Mvh.

Jakob

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)