Som flere af jer nok ved, er værdien af linkkataloger faldende i Danmark - primært grundet den dårlige kvalitet, som vi har set på det sidste.
Som i sikkert også har set, er der blevet oprettet artikeldatabaser der modsat de gamle linkkataloger har mere kvalitetsindhold.
Ikke så meget mere snak. Jeg er i dag gået online med SEO Artikler, hvor du gratis kan oprette dig som forfatter, så du kan tjene lidt penge og score lidt linkjuice. Kravene er lidt strengere end nogle af de andre artikeldatabaser, men det skulle gerne gavne forfatterne i sidste ende.
Så kig forbi og opret dig allerede i dag. Skriv nogle gode artikler og scor et par gode links, med en ankertekst som du selv bestemmer!
Som flere af jer nok ved, er værdien af linkkataloger faldende i Danmark - primært grundet den dårlige kvalitet, som vi har set på det sidste.
Som i sikkert også har set, er der blevet oprettet artikeldatabaser der modsat de gamle linkkataloger har mere kvalitetsindhold.
Ikke så meget mere snak. Jeg er i dag gået online med SEO Artikler, hvor du gratis kan oprette dig som forfatter, så du kan tjene lidt penge og score lidt linkjuice. Kravene er lidt strengere end nogle af de andre artikeldatabaser, men det skulle gerne gavne forfatterne i sidste ende.
Så kig forbi og opret dig allerede i dag. Skriv nogle gode artikler og scor et par gode links, med en ankertekst som du selv bestemmer!
/ Emil Blücher
Fed side!!!
Jeg har dog et spørgsmål som jeg kom i tanke om....
Hvis nu man siger man har en fed artikel på rundt 400 ord da, og man gerne vil have den ud... hvordan er det så hvis man kopier denne tekst og sætte den ind på en masse sider, hvor man så ikke ændre teksten, men man ønsker at skabe trafik til sin egen side, igennem den artikel man har skrevet....
Hvis nu man siger man har en fed artikel på rundt 400 ord da, og man gerne vil have den ud... hvordan er det så hvis man kopier denne tekst og sætte den ind på en masse sider, hvor man så ikke ændre teksten, men man ønsker at skabe trafik til sin egen side, igennem den artikel man har skrevet....
Ja det vil jo så skabe en masse Duplicate Content, og vil i grunden være skadeligt for de sider du putter det på.
Ingen spørgsmål er dumme her - nej, du må skrive om alt mellem himmel og jord, så længe det overholder reglerne. Der er ingen krav om at du skal skrive om SEO - navnet er som det er, fordi at artiklerne kan indgå i dine SEO-planer.
Martin Leinstein:
Emil Blücher:
/ Emil Blücher
Fed side!!!
Jeg har dog et spørgsmål som jeg kom i tanke om....
Er du med?
Som KTJ-media skriver vil det skabe dublicate content - hvilket vil skade placeringerne på både din artikel på seo-artikler.dk, samt alle de andre steder hvor du benytter teksten
Det er ikke sådan så artiklerne bliver afvist, fordi der er en enkelt fejl eller to - men det gør de hvis de er fyldt med fejl. Jeg ved at der er mange aminoer der er begyndt at skrive SEO-tekster. Hvis man ikke er frisk på at give over 100 kr, hver gang man skal have skrevet en artikel til en artikeldatabase, kunne man måske lave en aftale med dem, så de kigger ens artikel igennem, og retter stave- og formuleringsfejl. Selvfølgelig til en helt anden pris, end hvis de skulle have skrevet teksten fra bunden.
Jeg ved ikke om det kunne være en idé - det var bare en strøtanke jeg fik.