Ja helt enig... Men syntes også at en tillades eller et go, eller på anden måde skal være på plads, hvis vi skal samle nogle flasker ind og pante dem så vi kan få lavet vores egen lille iphone app. til amino ;) Men kunne da være et sjovt projekt, og se hvor man tilhænger der vil være omkring sådan et projekt.
|
Amino App
Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag
|
En iPhone app. vil kun være til gavn for en snæver forbrugergruppe, så hellere en mobilversion der kan benyttes af forskellige mobiltyper. Hvorfor glæde få, når man kan glæde flere. Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter
Hej Rune! Ja - lad os teste det lidt ud - jeg har nu lavet en side hvor folk er velkommen til at stemme hvilken mobiltelefon producent de bruger, så kan vi se hvem som er størst af amino brugerne. Stem her: http://www.amino.dk/forums/t/96635.aspx
|
Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag
Jeg har allerede stemt, dit spørgsmål har allerede været oppe og vende for nylig på Amino, dog ikke med en poll. :) Mvh. Rune.
|
Tilføj mig på Twitter
Det er ikke gratis af drive forretning og hvis han har mange medarbejdere han skal lønne eller hellere vil have en ekstra medarbejder ansat så kan jeg godt forstå hvis ikke det er der han vælger at lægge sine penge. |