Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg et agentur

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er ny her på siden, men har kigget lidt med på sidelinien og synes det virker som en god side, hvor man kan give hinanden mange gode input

Jeg arbejder idag som salgskonsulent, men har i noget tid gået og leget med tanken om at starte som selvstændig agent

Nu er mit spørgsmål så: Hvordan finder jeg et agentur? Gerne fra udlandet.

Synes jeg har googlet lidt frem og tilbage, men kan ikke rigtig finde noget

M.v.h.

A.M 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:17

Hej A.M.

Giv mig et ring på 61 28 83 84. Jeg arbejder på et lignende projekt og vil gerne have samarbejdspartnere/sparringspartnere. På kort tid herinde er jeg stødt på 4 agenturer blot ved at skrive om det, så mulighederne er der.

Michael

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 41
Fra  JK Agentur Skrevet kl. 11:39

Hejsa A.M.

Du kan med fordel kontakte diverse ambassaders kommercielle afdeling og de vil kunne give dig en lang liste over firmaer, der ikke forhandles i Danmark/Skandinavien. Det vil være nemmest hvis du på forhånd ved hvad typer produkter du er på jagt efter (Det er også medbestemmende for hvilke ambassader det kan betale sg at kontakte).

Hvis du har et produkt i tankerne kan du også finde hjemmesider på store udstillinger i udlandet (specielt Tyskland) hvor du vil kunne se udstillerlister. Mange af udstillerne skriver på deres hjemmeside om de er repræsenteret i Danmark eller ej. Hvis ikke er det bare at kontakte dem.

Held og lykke med at finde det du søger

Find dine nye fritidssko, vandrestøvler, jagtstøvler, etc på: www.outdoorgear.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:28

Hej igen

Tusind tak for svarSmile

Så har jeg noget at arbejde ud fra, har allerede googlet lidt på messer, det var et super tipSmile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)