Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Laver du artikel markedsføring

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

@Allan

Super, den vil jeg se frem til Smile

Hvis der pluslig kommer indhold at den type du nævner, så løser jeg problemet, når det bliver aktuelt.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:42

@Casper

Jeg vil have det i baghovedet Yes

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:48

Hans Stokholm Kjer:

Jeg kan se, at der er meget stor forskel på, hvor meget mine artikler bliver læst.
Jeg kan aflæse det direkte i min AdWords-statistik, hvor jeg kan følge hver enkelt artikels performance.*
Nogle af dem giver rigtig godt, andre giver næsten intet.
De artikler, der tilbyder læseren en konkret hjælp her og nu, performer bedst. De, der blot omhandler ét eller andet produkt eller en produkttype, performer dårligere.

mvh Hans

Jeg kan kun give dig ret. Der er stor forskel på hvordan de proformer, og det er som oftest nogle få artikler, der trækker hele læsset Smile

Bruger du selv mange forskellige artikeldatabaser, eller bruger du regelmæssigt nogle få udvalgte?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:57

Dennis Kjærgaard:

Bruger du selv mange forskellige artikeldatabaser, eller bruger du regelmæssigt nogle få udvalgte?

Jeg skriver stort set kun på dem, som jeg har sammen med Anders Saugstrup. Jeg skriver, han optimerer - DET KØRER!

mvh Hans

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 12:06

@Hans

Det kunne jeg forestille mig Smile Det er jo lidt det samme, som jeg gør med min artikeldatabase, hvor forfatterene skriver og jeg optimerer.

Dine artikler skal i hvert fald altid være velkommen, så længe de er i Hans kvalitet Wink

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)