Simpelt spørgsmål, da jeg er lidt i tvivl: Hvad fortæller de to "operatorer" site: og link: mig på Google?
Så vidt jeg har forstået, så vil en sætning som site: fmground.dk vise alle indekserede sider fra domænet fmground.dk og link: fmground.dk vil vise alle indgående links til fmground.dk?
Ja i teorien vil de to gøre det du siger. Den eneste som egentlig ikke gør det er link: Google viser nemlig ikke alle de indgående links som en hjemmeside har. Et eksempel er at gør man det med mit domæne, kommer der kun 16 frem, mens jeg med sikkerhed ved at der er langt flere der linker til mig.
Den eneste som egentlig ikke gør det er link: Google viser nemlig ikke alle de indgående links som en hjemmeside har.
Næh.... og for at gøre forvirringen total afhænger antallet af indgående links helt efter hvor du tjekker det.... Googles Webmaster Tools giver så et helt tredie indtryk..... 25.000 kroners spørgsmålet er så hvor man får det bedste billede, i forhold til links Google tillægger en værdi??
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
med andre viser også nogle andre links bl.a. http://www.altavista.com den viser mere kun et gang links fra hver side , med ingen service viser alle links , til din især vis du har mange links til din side.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Næh.... og for at gøre forvirringen total afhænger antallet af indgående links helt efter hvor du tjekker det.... Googles Webmaster Tools giver så et helt tredie indtryk..... 25.000 kroners spørgsmålet er så hvor man får det bedste billede, i forhold til links Google tillægger en værdi??
Ja det er jo det.
Webmaster Tools viser hvert et link stort set, og ifølge den er der over 50.000 links til min hjemmeside, hvilket nok ikke kan være rigtigt, så skal det være fordi de tæller alle links som er på hver url, også selvom der er 3 links.
Jeg tror at Yahoo er det bedste værktøj, som for tiden giver det bedste billede. den viser ikke for mange som Google webmaster tools, og den viser ikke for lidt som Google.
Hm okay, det blev jeg jo ihf. en smule klogere af hehe :) Har også brugt yahoo siteexplorer, synes bare det er en skam, at den kommer med sin 900-fejl eller hvad det er, når man kører for mange requests...