Jeg bruger WP, og vil jo gerne undgå intern duplicate content på min side om gratis programmer, det kan man gøre ved at jumpbrake, men når jeg jumpbrake'er så bliver mine billeder automatisk fjernet fra min forside. Hvorfor gør de det, og er der en løsning på problemet?
dbh. John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Du bør i øvrigt også lige indstallere All In One SEO plugin'et.... Så kan fjerne rigtigt meget af det DC, du har på dit site..... F.eks. er det bare et flueben, så er der sat noindex på dine arkivsider..... Som lige nu ser ud til at være en ren ormegård af DC :)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Du bør i øvrigt også lige indstallere All In One SEO plugin'et.... Så kan fjerne rigtigt meget af det DC, du har på dit site..... F.eks. er det bare et flueben, så er der sat noindex på dine arkivsider..... Som lige nu ser ud til at være en ren ormegård af DC :)
Og jeg har også All In One SEO plugin'et installeret.
dbh. John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Og jeg har også All In One SEO plugin'et installeret.
Okay.... Jeg kiggede kun lige hurtigt.... Men kunne altså ikke se du havde noindex på dit arkiv. Hvis det er korrekt, så er det ihvertfald et godt sted at starte, i jagten på DC :)
Det er som sagt bare et flueben, der skal sættes.....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)