Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mine billeder forsvinder når jeg jumpbrake'er. Hvorfor? - og hvad er løsningen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger WP, og vil jo gerne undgå intern duplicate content på min side om gratis programmer, det kan man gøre ved at jumpbrake, men når jeg jumpbrake'er så bliver mine billeder automatisk fjernet fra min forside. Hvorfor gør de det, og er der en løsning på problemet?

dbh. John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:45

John Bakken:
når jeg jumpbrake'er så bliver mine billeder automatisk fjernet fra min forside. Hvorfor gør de det, og er der en løsning på problemet?

Hvis det betyder du indsætter et "more" tag i WP...... Har du så husket at sætte billedet ind, før "more" tag'et?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 23:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du bør i øvrigt også lige indstallere All In One SEO plugin'et.... Så kan fjerne rigtigt meget af det DC, du har på dit site..... F.eks. er det bare et flueben, så er der sat noindex på dine arkivsider..... Som lige nu ser ud til at være en ren ormegård af DC :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:58

Jeg har sat det ind efter billedet ja :)

Fama:

Du bør i øvrigt også lige indstallere All In One SEO plugin'et.... Så kan fjerne rigtigt meget af det DC, du har på dit site..... F.eks. er det bare et flueben, så er der sat noindex på dine arkivsider..... Som lige nu ser ud til at være en ren ormegård af DC :)

Og jeg har også All In One SEO plugin'et installeret.

dbh. John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 00:05

John Bakken:
Jeg har sat det ind efter billedet ja :)

Ja så ved jeg det ikke lige :/

John Bakken:
Og jeg har også All In One SEO plugin'et installeret.

Okay.... Jeg kiggede kun lige hurtigt.... Men kunne altså ikke se du havde noindex på dit arkiv. Hvis det er korrekt, så er det ihvertfald et godt sted at starte, i jagten på DC :)

Det er som sagt bare et flueben, der skal sættes.....

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)