ideer til din side , hvordan du enkelte skaffer links
skriv mere tekste på din side
du er tekstforfatter vis eks. På din forside , jeg tror ville vælge en anden , der skriver mere på sin egen siden
hver nyskabende , hver unik
videre formidle din viden , folk elsker at linke til gratis viden og det mister du ikke kunder , med viser du kan dit fag og du opnå en af de første pladser på google , da du er den bedste siden , for du er den eneste der videreformidler gratis din viden.
Nu ved jeg hvor vigtigt det er videreformidle sin viden gratis dog da jeg bemærket den informations jeg skrev ud på siden , skete en stigning i mit besøgs antal , derved opnået i min erotik striptease branche den side med fleste første pladser .
At skaffe kvalitets links er ikke let derfor start med din egen siden , brug den tid det tager at lave branches bedste , det går lang tid med er besværet værd.
Jeg hader sådan set også at skrive links ud hele tiden og skrive om shows typer på siden hvor mange timer det gik , med man kigger bage efter på resultatet , at der måske skal tekstforfatter også på min siden er anden sag da jeg er ordblind , med tekster på min siden er de meste beskrivende og længste i min branche , derved ikke ligefrem et lille arbejde jeg har lavet.
Jeg tror meste der er mistet fokus hvordan du opnår dine resultater lettest og det er hvor folk begynder af sig selv at linke til din siden og de laver arbejdet for dig , jeg mener arbejde med din tekster og i gang med arbejdshandskerne nu med de tekster
Angående hvor lang der går tid før links vises nogle bliver aldrig vidste med har en høj værdi , andre bliver vidste hurtigt , med links kan se normalt efter nogle måneder , med vis plus 1000 links vises alle links aldrig , med det heller ikke det vigtigste sæt fokus på opgaven lav en kvalitets side og tænkt dig om , er det en side du der er unik , med tekster ingen andre har i Danmark , derved en siden folk gerne linke til for den er unik