Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - fuck, hvor jeg hader det! :-)

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, Thomas og Kasper - nu er jeg med. Jeg har ændret min signatur til ren og skær Tekstforfatter. :-)

Takker for input! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:34

Men er det ikke mærkeligt, at jeg ikke kan se de linkkataloger, der har godtaget mig de sidste 2-3 uger, når jeg skriver min URL i en backlink checker? Det forstår jeg ikke!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ideer til din side , hvordan du enkelte skaffer links

skriv mere tekste på din side

du er tekstforfatter vis eks. På din forside , jeg tror ville vælge en anden , der skriver mere på sin egen siden

hver nyskabende , hver unik

videre formidle din viden , folk elsker at linke til gratis viden og det mister du ikke kunder , med viser du kan dit fag og du opnå en af de første pladser på google , da du er den bedste siden , for du er den eneste der videreformidler gratis din viden.

Nu ved jeg hvor vigtigt det er videreformidle sin viden gratis dog da jeg bemærket den informations jeg skrev ud på siden , skete en stigning i mit besøgs antal , derved opnået i min erotik striptease branche den side med fleste første pladser .

At skaffe kvalitets links er ikke let derfor start med din egen siden , brug den tid det tager at lave branches bedste , det går lang tid med er besværet værd.

Jeg hader sådan set også at skrive links ud hele tiden og skrive om shows typer på siden hvor mange timer det gik , med man kigger bage efter på resultatet , at der måske skal tekstforfatter også på min siden er anden sag da jeg er ordblind , med tekster på min siden er de meste beskrivende og længste i min branche , derved ikke ligefrem et lille arbejde jeg har lavet.

Jeg tror meste der er mistet fokus hvordan du opnår dine resultater lettest og det er hvor folk begynder af sig selv at linke til din siden og de laver arbejdet for dig , jeg mener arbejde med din tekster og i gang med arbejdshandskerne nu med de tekster

Angående hvor lang der går  tid før links vises nogle bliver aldrig vidste med har en høj værdi , andre bliver vidste hurtigt , med links kan se normalt efter nogle måneder , med vis plus 1000 links vises alle links aldrig , med det heller ikke det vigtigste sæt fokus på opgaven lav en kvalitets side og tænkt dig om , er det en side du der er unik , med tekster ingen andre har i Danmark , derved en siden folk gerne linke til for den er unik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:40

I stedet for at fokusere så meget på at lave din egen linkbuilding i linkkataloger, hvorfor så ikke lave noget kvalitesindhold på siden, som de besøgende vil linke til? (Har ikke set din side, så hermed ikke sagt at den er dårlig) - men det er trods alt den nemmeste måde at skaffe links.

Fra Google's side er det vel også oprindeligt ment sådan, at det andre med oprigtig interesse der skal hjælpe en side til højere placeringer, og ikke ejeren selv der skal "fuske" med virkeligheden. I dag laver alle linkbuilding, så det er selvfølgelig mere eller mindre en fair kamp.

Og jeg kan i øvrigt kun være enig. Link building er kedeligt, og jeg gider ikke rigtig beskæftige mig med det. Måske derfor at der stort set ikke er nogle links til mine websites? :) Har man en større eller mindre virksomhed, kan man heldigvis betale sig fra linkbuilding, hvis man ikke selv gider at rode med det.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:56

Mikael C og Pholst, tak for jeres feedback. Jeg er helt med på, at der godt kunne være noget mere informativ tekst på mit website. Desværre anede jeg intet om SEO, da jeg i sin tid fik min bror til at designe min hjemmeside, og hvis man kigger nærmere på det, kan man se, at det i al sin enkelthed ikke lægger op til flere tekster end, der er. Så det skyldes nu ikke dovenskab :-)

Hvis man står og skal vælge en tekstforfatter, så er der dog i modsætning til mange andre tekstforfatter websites masser af eksempler på mine færdigheder under Arbejde. Det hjælper så ikke i SEO-sammenhæng, da det ligger i Flash.

Når dét så er sagt, så er jeg mere fokuseret på linkbuilding af 2 årsager.

1) Et par SEO eksperter på Amino har anbefalet mig at lave meget mere linkbuilding.

2) Jeg bruger rigtig meget energi på at skrive masser af tekst i form af musikanmeldelser, blogindlæg og nyheder til mit kommende website, samt tekster til et andet website, som er under udvikling i samarbejde med min bror.

P.S! Jeg befinder mig skiftesvis i bunden af side 1 eller øverst på side 2 i Google, hvis man søger på tekstforfatter, så jeg håber på, at endnu mere linkbuilding med tiden kan give mig en placering i top 5 på side 1 :-)

Dbh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:38
Hej Thomas.  Som Kasper og Thomas rigtig nok siger, så er det blot for at få en bedre placering i Google.  Ved at linke med teksten 'tekstforfatter' så siger du til Google at din side omhandler 'tekstforfatter' så når folk søger på det, så skal de ind til dig! Derudover står 'tekstforfatter' også først i din hjemmesides titel, altså navnet i browseren, det er rigtig godt.  Dog så jeg din side i Mozilla Firefox, her ser den ikke ret godt ud? Det sidste er at når du nu er tekstforfatter, er det så ikke en idé med mere tekst?  Google elsker tekst, og det er super vigtigt for at opnå gode placeringer :-) Casper.  Ps. Skriv endelig her eller privat besked, hvis du har flere spørgsmål! Hjælper gerne :-)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:35

Hej Thomas prøv link-fishing, dette giver ikke blot mere SEO-værdi det sætter også mere eller mindre linkbuildingen på autopilot.

her kan du læse mere om link-fishing.

og hvis du gerne vil hyre en med erfaring på området så står jeg til rådighed.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:22

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:24

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:25

Hej Nicolai Thomasen det er det man typisk kalder sort linkbuilding, fordi søgemaskinerne kan ikke lide den slags linkbuilding.

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)