Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - fuck, hvor jeg hader det! :-)

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har brug for en liste over dem, der gør en forskel! :-)

Hej Thomas

Kunne det være en ide af bruge linkkataloger.dk - der er de sorteret efter PR og man kan se et estimeret antal besøgende osv. inden man går til kataloget.

- Kasper

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Men en liste over linkkataloger har jeg fundet flere steder. Dét, jeg søger, er en liste over de bedste. Jeg gider simpelthen ikke at bruge tid på alle dem, der ikke gør en forskel, det er min tid efterhånden for kostbar til.

Og så kom denne oversigt ;D

Dem med den højeste pagerank er de mest attraktive! Så du starter bare fra toppen, og arbejder dig ned ;D

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:27

Boysen:

TT Tekstforfatter:
Jeg hader at linkbuilde, da jeg finder det gudsjammerligt kedeligt og egentligt også RET besværligt at blive ved med at variere mine beskrivelser. Jeg mener, hvor mange forskellige varianter af min service kan jeg blive ved med at finde på? :-)

hahaha, 100 % enig. 

Der må være potentiale for en gruppe, klub eller forening, for folk der hader at link builde..helle for at være formand :)

Du er hermed Formand, men så vil jeg også være Æresmedlem :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:29

Fashion-Seller:

Men en liste over linkkataloger har jeg fundet flere steder. Dét, jeg søger, er en liste over de bedste. Jeg gider simpelthen ikke at bruge tid på alle dem, der ikke gør en forskel, det er min tid efterhånden for kostbar til.

Og så kom denne oversigt ;D

Dem med den højeste pagerank er de mest attraktive! Så du starter bare fra toppen, og arbejder dig ned ;D

NOW we're talkin'! Tak, Fashionseller! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:32

Kasper Schademan:

TT Tekstforfatter:

Hej Thomas

Kunne det være en ide af bruge linkkataloger.dk - der er de sorteret efter PR og man kan se et estimeret antal besøgende osv. inden man går til kataloget.

- Kasper

Og du havde foreslået det samme link, Kasper, dét nåede jeg ikke lige at se. Tak, det er lige dét, jeg søgte! :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas,

Naar du nu er igang, saa faa ogsaa aendret din signatur. Lav en bedre ankertekst. Lav fx. Linket saadan her Tekstforfatter. Haaber det hjalp :)

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 18:38

Hej Thomas

Velbekomme og god fornøjelse med din linkbuilding - drik nu lige kaffe til ;o)

Det godkendes næppe selvom det er unikke tekster hvis du falder i søvn over tastaturet

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:45

Casper Blom:

Hej Thomas,

Naar du nu er igang, saa faa ogsaa aendret din signatur. Lav en bedre ankertekst. Lav fx. Linket saadan her Tekstforfatter. Haaber det hjalp :)

Hej Casper,

Nu er jeg nysgerrig. Gider du ikke lige at uddybe, hvad forkskellen er. Jeg er ikke med. Dit eksempel linker direkte til min side, men det gør mit også? :-)

Dbh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:52

TT Tekstforfatter:

Casper Blom:

Hej Thomas,

Hej Casper,

Nu er jeg nysgerrig. Gider du ikke lige at uddybe, hvad forkskellen er. Jeg er ikke med. Dit eksempel linker direkte til min side, men det gør mit også? :-)

Dbh

Thomas

Folk søger på Google efter tekstforfatter og ikke tt-tekstforfatter.dk :-) 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Skrevet kl. 18:52

Hej Thomas

Jeg er ret sikker på det Casper mener er:

At du lige nu linker med tekster www.tt-tekstforfatter.dk - Du ville få mere ud af dit signatur. Hvis du havde en ankertekst, der var et af de søgeord du gerne ville frem på Google med.

f.eks. Seo tekster

Jeg håber det hjælp lidt

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)