Hvis i har det på samme måde som mig, at af og til kan boksershortsne godt begynde at lugte skidt efter en lang dag på kontoret, så var det måske en ide at få skiftet ud i undertøjs kommoden.
Skal have ryddet lageret af mærke-boksershorts - hvilket betyder en suveræn pris.
Hvilket mærke, og prisen på det bliver sendt pr mail samt billeder.
Send mig en mail på rasmuslykke@gmail.com så får du en retur med informationerne.
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
"Send mig en mail på rasmuslykke@gmail.com så får du en retur med informationerne.!"
Det ændre ikke rigtig på at der er mange, der gerne vil vide HVILKE brands i ligger inde med, inden de skal bruge tid på og sende jer en mail. Det virker lidt som om køberen selv skal lave arbejdet, og sådan skal det da helst ikke være. - Der er ingen tvivl om den løsning du har valgt er den nemmeste for JER.
Lige lidt off topic; - Jeg blev sælger hos jer ved fitweb.dk, og betalte for dette, kort tid efter kan jeg nu se følgende besked på hjemmesiden ''siden er lukket pga. manglende betaling''. - spændende!
Men uanset hvad, vil jeg nu gerne se lidt mere information på dine underdrenge - Smid en mail til; rbn.just@gmail.com