Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1-klik installationer til Wordpress - Hvor?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har tidligere lavet et indlæg om hvordan jeg skulle tage hul på mit projekt og jeg har fundet ud af en 1-klik installation vilel være en god løsning når jeg skal starte en blog i wordpress.

Men hvor kan jeg finde sådan en henne, jeg skal også have købt et .dk og et .com domæne, skal jeg købe det før 1-klik installation eller hvordan fungere det?

Fra Rødovre
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:37

Du skal købe et domæne og et webhotel, som du så installerer wordpress på.

Hos surftown har de 1clik installation af wordpress. 

de har lige nu et tilbud på 10kr/md for et webhotel det første år. der er så plads til 10 domæner på. 

Nytænkende koncept til rekruttering med www.shortlist.dk Shortlist Sourcing til rekruttering.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:38

Jeg ville anbefale http://www.unoeuro.dk

ok ide med klik 1 installation , det er lidt lettere normalt

bare køb domænet , dog synes jeg det er lettest at købe samme med webhotellet ,der spares tit lidt kr.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:40

Kan tilslutte mig surftown, har selv oprettet min side/blog vha 1 click.....

Ulempen er dog at du SKAL angive en undermappe, du kan ikke oprette det i roden af domænet......

Jeg har løst det ved at lave en redirect fra mit hoveddomæne til bloggen, ikke ideelt men det duer da......

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:48

FRARÅDER SURFTOWN !! især hvis du skal have det på forsiden og ikke undersider..

Meebox er meget nemt og kan nemt placeres på hovedsomænet

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:50

Jeg syntes det er lidt "overkill" at basere sit webhotel efter One Click Installation. Surftown er langt fra den optimale Wordpress hosting da de bl.a køre PHP safemode On. Det medføre bl.a at det er lidt mere "kompliceret" at downloade plugins, themes m.m direkte fra din hjemmeside af.

Surftown har vist god oppe tid og ret stabil service så vidt jeg ved, dog er det efter min mening ikke det optimale for Wordpress :)

Mangler du hjælp til installation af wordpress kan du bare skrive til mig i en pm :) så hjælper jeg gerne gratis med det :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)