Jeg har bruge for en god råde til hvordan starte man en bogføringsvirksomhed. Hvad er der krav til at åbner en virksomhed?. Er der nogle der har en god erfaring med det ?
Er du sikker på at det er en bogføringsvirksomhed du skal åbne. Grunden til at jeg spørger er, at hvis jeg gik ud og fandt en bogføringsvirksomhed, så ville jeg forvente at de kendte svaret på det spørgsmål.
Nå men mig bekendt, så er der ikke nogle formelle krav til uddannelse etc. inden du kan åbne en bogføringsvirksomhed. Det er bare at oprette en virksomhed, og derefter få fat i nogle kunder. Der en ingen krav til uddannelse etc.
Velkommen til amino - Et fantastisk sted, hvor du med sikkerhed nok skal få en masse viden.
Jeg ved intet om hvilke krav der er til og starte en bogføringsvirksomhed, men umiddelbart tror jeg ikke der som sådan er krav. Du skal selvfølgelig kunne finde ud af hvad du laver.
For og kan svare konkret på dine spørgsmål, bliver du nødt til og skrive MEGET mere om dine spørgsmål. Det virker ikke til du er så god til og formulere dig, det skal du nok også arbejde på :-).
Skriv noget mere, og få mange flere svar - Ellers har amino en fantastisk søgefunktion, hvor du med sikkerhed også kan få svar på mange flere af dine spørgsmål.