Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skræddersyet Jakkesæt - hvor meget ville du betale?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er lidt nysgerrig for at finde ud af hvad du ville give for et flot skræddersyet jakkesæt. Jeg har kigget på rigtig mange sider, og jeg må godt nok sige der er forskel på priserne - selv på de samme typer materialer har jeg fundet udsving på næsten 50%.

Så spørgsmålet er ... Hvor meget vil du være villig til at betale for et skræddersyet jakkesæt i en god kvalitet?

Håber og få lidt input fra jer alle.

På forhånd tak.

Michael

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 15:21

Hej

I en god kvalitet - den er du nød til at komme lidt nærmere

Men 2.000-4.000

/b/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:22
Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 15:24

Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 15:32

Hej Fashion-Seller

Du må heller end gerne blande dig i min tråd - det er derfor jeg har startet den - men JO jeg mener SKRÆDDERSYET :) behøvede dog ikke dit ellers så fine link for at finde højre og venstre på din problemstilling.

Mht. kvaliteten tænker jeg som minimum 120 eller 130 uld/kashmir (6-10%)

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:34

Bendtsen:

Mht. kvaliteten tænker jeg som minimum 120 eller 130 uld/kashmir (6-10%)

Jamen så vil 8.000-10.000 kr være et scoop... ;D

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 15:42

Hej Fashion Seller

Nu har jeg lige læst lidt mere af det blog indlæg - synes det er sjovt at du skriver "Sådan foregår processen meget groft sat op"

De oplevelser jeg har haft med skræddersyet jakkesæt, har tildels alle de punkter der står i det blog indlæg, men det står somom en og samme mand, laver det hele - altså både måler op, tegner, klipper, laver fitting, tilpasser, syer osv. osv. - det er ikke min oplevelse hos de personer jeg har været i kontakt med, her er der altså væsentlig flere stationer i processen.

Og selv her taler vi stadig skræddersyet jakkesæt. ;-)

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:54

Bendtsen:

Nu har jeg lige læst lidt mere af det blog indlæg - synes det er sjovt at du skriver "Sådan foregår processen meget groft sat op"

De oplevelser jeg har haft med skræddersyet jakkesæt, har tildels alle de punkter der står i det blog indlæg, men det står somom en og samme mand, laver det hele - altså både måler op, tegner, klipper, laver fitting, tilpasser, syer osv. osv. - det er ikke min oplevelse hos de personer jeg har været i kontakt med, her er der altså væsentlig flere stationer i processen.

Og selv her taler vi stadig skræddersyet jakkesæt. ;-)

Har understreget svaret... Det er jo fysisk umuligt at fortælle, hvordan alle firmaer gør... Som skrevet er det en vejledning, men der kan selvfølgelig være variationer fra firma til firma...
Alle webshops har jo heller ik samme proces. Eller alle fragtfirmaer gør tingene på samme måde.

Nu er indlægget skrevet, så det tydeligt kan ses, hvori forskellen ligger...

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 15:55

Hej Bo

2-4000 kr. det var ikke meget :)

Michael

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 16:00

Hej Fashion

Ja, det ved jeg - men derfor er din konklusion vel ikke korrekt - da der jo er mange nuancer i denne branche. Det er korrekt at du kan få jakkesæt i mange forskellige kvaliteter og pris klasser, om der er en eller flere inde i processen er som sådan underordnet, men jeg ved dog at der er mange der stadig laver skræddersyet jakkesæt, hvor de måske blot springer nogle fittings over mv - netop for at gøre det billigere og mere attraktivt for kunden. (men det gør det jo ikke mindre skræddersyet af den grund!!)

Så ville bare lige sige at jeg synes du maler med al for bred pensel i dit blog indlæg.

Thats all :)

Michael

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)