Hej. |
Hej Jeppe,
De gange jeg har bestilt fra Kina, så får jeg typisk en mail eller et telefonopkold fra en dansk speditør der sørger for indfortoldning - Plejer at komme cirka 7-10 dage inden skibet er i havn
Hej Jeppe, De gange jeg har bestilt fra Kina, så får jeg typisk en mail eller et telefonopkold fra en dansk speditør der sørger for indfortoldning - Plejer at komme cirka 7-10 dage inden skibet er i havn |
Hej. Tak for svaret. |
Du aftaler det videre forløb med den speditør, og han skal sende det videre til dig, om du selv afhenter etc. |
Hej Jeppe,
du skal passe lidt på med at lade din kinesiske leverandør klare fragten for dig. Han vil givetvis kunne tilbyde en meget lav fragt og det ser jo altid godt ud på hans tilbud. Problemet er at den agent der skal udlevere godset til dig i Danmark vil afregne dig skyhøje gebyrer ved udleveringen da han skal refundere en del til hans kinesiske samarbejdspartner, derfor den meget lave fragt fra leverandørens side. Hvis det er noget du skal rode mere med i fremtiden, vil jeg foreslå at du tager kontakt til en dansk speditør og få en fragt oplyst som du så betaler her i danmark. Da vil gebyrerne være MEGET lavere ved udleveringen... vi snakker nemt DKK 1000,- eller mere du kommer til at betale for meget ved at lade den kinesiske leverandør klare fragten. Vi kan eventuelt hjælpe med gode fragtrater hvor du ikke får en grim overraskelse ved ankomst til Danmark. Skriv på hen@nordiclog.com og jeg kommer retur med priser til dig. Mvh/Henrik NORDIC Shipping & Logistics
|