Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Egebjerg:

Mikkel Schmidt:

Hmm, der findes jo rigtig mange måder at lave en webshop på.

Men jeg vil da gerne vise en frem som vi har lavet, som jeg selv syntes er blevet rigtig pæn at se på.

http://www.bestdesign.dk/

Mvh.

Mikkel Schmidt
www.vsi-group.dk 

Hej Mikkel,

Det er et fedt design i har lavet der. Der er dog et ting der ikke helt falder i min smag.

1.  indkøbskurven den er efter min mening placeret forkert, for med min skærmopløsning, så skal jeg scrolle ned for at se hvad der ligger i den.

2. Den anden ting er, at når jeg har kommet ting i kurven, så er det ikke klart for mig hurtigt, hvad jeg så skal for at komme til betaling.

3. På siden med indkøbskurven der synes jeg at "checkout"  knappen er placeret for langt ned, for jeg skal igen scrolle ned for at finde den og så forstår jeg ikke helt, at man skal oprette en konto for at købe noget.

Jeg tror i kunne øge konverteringen ved at arbejde på ovenstående, for synes det er et fedt design, men efter min smag mangler den lidt brugervenlighed

Hej Klaus,

Du har helt ret i det med kurven, det er noget vi nok burde kigge på eller foreslå kunden. Men med hensyn til checkout, da har vi et fastlink checkout hvor man kommer til betaling på 3 trin uden at logge ind som bruger. Men det tager lidt at implementere, hvilket kunden ikke var interesseret i at betale for, så derfor denne standard måde at komme til checkouten på.

Men jeg vil da prøve at foreslå det til kunden, med en bedre konvertering som argument.

Takker for de gode råd.

Mvh.

Mikkel Schmidt

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 12:19

Hej Mikkel,

Velbekomme :-) Ja hvis ikke kunden har interesse i at i sætter jeres fastlink checkout på, at kan jeg da godt forstår i tager standarden. Ting er jo ikke gratis, men tror nu hurtigt at det kan betale sig

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:58

.

Mikkel Schmidt:

Hmm, der findes jo rigtig mange måder at lave en webshop på.

Men jeg vil da gerne vise en frem som vi har lavet, som jeg selv syntes er blevet rigtig pæn at se på.

http://www.bestdesign.dk/

Mvh.

Mikkel Schmidt
www.vsi-group.dk 

Rigtig fed side.
Det ser bare super godt ud.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 15:37

Ja, må sige at bestdesign.dk er rigtig flot.

Hvad med flotte fora? Såsom Amino.dk. Hvilket Forum er flottest lavet?

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:01

Jeg synes vores forum for Handball Manager er blevet ret flot (det er ikke specielt aktivt, da det var et eksperiment).

Indenfor webshops synes jeg at made4men.dk er ret flot, den kan helt sikkert laves bedre, men de har mange gode elementer med.

Vores egen webshop med salg af f.eks. Football Manager 2011 synes jeg selvfølgelig også vi er sluppet meget godt fra, vi er dog netop nu igang med at redesigne flere elementer til webshoppen, så den visuelt bliver lidt mere indbydende.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 10:01

Hej Lars,

Ja jeg må sige, at det er et flot forum I har der. Hvem har stået for at lave den?

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)