Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Større international webshop - Hvem ka'?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogle der kan anbefale et firma til at bygge en større international webshop, der kan klare 150+ vare og har gode referencher?

Må gerne være bygget på et allerede bygget system, bare det er muligt at tilpasse efter ønsker.

Mvh.
Simon 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 06:58

Hej Simon,

Jeg kan anbefale min egen virksomhed. VI fungere som produktion for danske samarbejdspartnere, som web-bureauer og reklamebureauer. Vi er derfor i stand til at løfte store såvel som små opgaver.

Vi har en produktion på 15 programmøre og vi vil derfor kunne tilbyde at bygge siden i flere forskellige systemer, da de har forskellige spidskompetencer. Det giver selvfølgelig også en mulighed for at bygge siden i et system der passer til dine IT færdigheder.

Vi har også designere, så den del vil vi selvfølgelig også kunne tage os af.

Hvis du er interesseret i at høre mere, så er du velkommen til at kontakte mig på ms@vsi-group.dk, så vil jeg også kunne fremvise mange flere referener end dem du ser på vores hjemmeside, da vores samarbejdspartnere har rettighederne til at fremvise de løsninger vi laver for dem som deres referencer.

Vi er placeret i Thailand, og vores priser er derfor fordelagtige, vi har 5 dankse projektledere, så alt kommunikation vil foregå på dansk.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 07:49

Simon M:

Er der nogle der kan anbefale et firma til at bygge en større international webshop, der kan klare 150+ vare og har gode referencher?

Må gerne være bygget på et allerede bygget system, bare det er muligt at tilpasse efter ønsker.

Hvad er det "større" i webshoppen? Magento som vi anvender bliver brugt af ret store virksomheder (primært i Enterprise udgaven til 9000$ om året, men community udgaven der koster 0 bobs har stort set samme funktionalitet).

Vi kan levere en køreklar webshop til 9.995,- inkl. hosting og betalingsgateway første år (fordi vores team er outsourcet).

Du kan se referencer på vores site: http://getashop.dk/referencer

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 08:32

Hej Simon,

Jeg vil gerne foreslå mit eget firma www.cetadesign.dk - vi har klare "næsten" alt Smile

Du er meget velkommen til, at sende mig en mail på admin@cetadesign.dk.

Fortsat god dag.

mvh

Morten Dal

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:17

Vi kan leverer custom shops baseret på Joomla + redSHOP (som vi udvikler) og har med en stab af 20 mand .

Du skal være velkommen til at sende kravspec/materiale til email@redweb.dk og så kvittere vi med et overslag/tilbud på løsningen af opgaven.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:22

Hej Simon

Vi kan sagtens hjælpe, vores referencer inkl. Københavns Lufthavn, BRFKredit, BankInvest, DFDS, KMD m. fl.

Send en mail til mig på plu(at)cloudsprout.dk, så kan vi tage en dialog derfra.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:26

Rasmus Lindgren:
Hvad er det "større" i webshoppen? Magento som vi anvender bliver brugt af ret store virksomheder (primært i Enterprise udgaven til 9000$ om året, men community udgaven der koster 0 bobs har stort set samme funktionalitet).

Magento Enterprise koster USD 12.995 / Årligt for den første server i dit setup. Når vi bygger et Magento Cluster med flere nodes. Er det USD 12.995 / Årligt for første node. og USD 9.995 / Årligt for hver af de efterfølgende nodes. I et Cloud vil licensen tælle pr. virtual node. 

Vi er igang med at designe et 7 Node Magento Cluster til en større kunde i Schweiz. Fordelen ved et sådan designet infrastruktur er stort niveau af skalérbarhed. Høj oppetid. Failover, Load Balancing og Caching.

Det kunne være interessant at få uddybet hvad der ligger i en "større international" webshop.

Den er pt. en Magento Enterprise installation kørende i Frankrig med 1.1 million produkter.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:33

Singularity:
Magento Enterprise koster USD 12.995 / Årligt for den første server i dit setup. Når vi bygger et Magento Cluster med flere nodes. Er det USD 12.995 / Årligt for første node. og USD 9.995 / Årligt for hver af de efterfølgende nodes. I et Cloud vil licensen tælle pr. virtual node. 

Hold da fest, de har da skruet lidt på prisen da. Men det viser bare hvor meget de tror på deres produkt (og hvor meget kunderne er vilige til at betale).

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:07

Hej,

Tusind tak for alle jeres tilbud! Smile

Jeg har fundet en der skal lave den, men jeres tilbud er åben for alle andre der kigger med jo

Forsat god dag!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)