Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network marketing ( MLM) - hvorfor eksisterer der ikke et ordentligt seriøst foretagende.

Side 8 ud af 8 (79 indlæg)
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

i alså

keld smid et link op til produkterne og bonusplanen kom nu

jeg er så flink, så jeg skriver ikke on firmaet og folkende bagved det, hvad de står for

og du behøver ikke a comment det her

god weekend

karsten

Fra Tåstrup
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:34

det bliver sjældent en god ide, da der er for mange niveauer som andre påpeger, hvis man nu holdt niveauerne nede på et minimum, og så solgte produktet med attraktive provisioner til 1 eller 2 niveauer, så ville det straks se anderledes ud. Problemet er at 5-10 niveauer alle skal have en bid af kagen. det er jo ikke for sjov at engros er billegere end at købe i butikken, og her springer man måske 1 led over og maks 2-3 stykker. Og ved godt at man så ikke får pyramide effekten. Problemet er her at at det første niveau nok skal få sin bid af kagen, og så er de jo lige glade med hvor mange andre niveauer der er........!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:45

Michael :

det bliver sjældent en god ide, da der er for mange niveauer som andre påpeger, hvis man nu holdt niveauerne nede på et minimum, og så solgte produktet med attraktive provisioner til 1 eller 2 niveauer, så ville det straks se anderledes ud. Problemet er at 5-10 niveauer alle skal have en bid af kagen. det er jo ikke for sjov at engros er billegere end at købe i butikken, og her springer man måske 1 led over og maks 2-3 stykker. Og ved godt at man så ikke får pyramide effekten. Problemet er her at at det første niveau nok skal få sin bid af kagen, og så er de jo lige glade med hvor mange andre niveauer der er........!

Undskyld, men er det mig der er for træt?? Jeg har svært ved at se hvad det er du svarer på. Er det spørgsmålet om et seriøst foretagende? Eller hvad er det du mener sjældent er en god idé?

5-10 niveauer??? er det MLM du snakker om? I min MLM verden, er der ingen forskel på kundens pris om han/hun køber igennem min butik eller går x antal niveauer ned.

Jeg har muligvis misforstået dit indlæg, så beklager jeg Wink

Mvh.

Martin

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:12

Hej René

Jeg har hørt mange sige som dig, og jeg kan fuldt ud tilslutte mig din forvirring. På samme måde som du har jeg benyttet mig af flere MLM muligheder. I dag har jeg dog været så heldig at have fundet den MLM mulighed, der har unikke produkter, fantastisk service, bedste forretningsplan som giver en uovertruffen forretningsmulighed - hvis man selv vil. Jeg beretter gerne mere herom.

Bedste hilsner ... Ninet 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 14:27

Ninet:

Hej René

Jeg har hørt mange sige som dig, og jeg kan fuldt ud tilslutte mig din forvirring. På samme måde som du har jeg benyttet mig af flere MLM muligheder. I dag har jeg dog været så heldig at have fundet den MLM mulighed, der har unikke produkter, fantastisk service, bedste forretningsplan som giver en uovertruffen forretningsmulighed - hvis man selv vil. Jeg beretter gerne mere herom.

Bedste hilsner ... Ninet 

Hej Ninet

Velkommen på Amino, alle ved forummet handler om MLM/NM, og hemmelighed kræmmeri har allerede fået mange folk herinde til at "gå amok".

Hvorfor ikke bare sige hvad det er for et firma du repræsentere, for langt de fleste syntes jo deres eget er godt. Så det er selvfølgelig helt fint at du har fundet den rette mulighed for dig. Wink

MEN jeg syntes du bliver lige lidt for popsmart med "den MLM mulighed, der har unikke produkter...osv.".

Dette er bare min vurdering, syntes der går lidt for meget "sælger" i det.

Mvh.

Martin

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:31

Ninet:
I dag har jeg dog været så heldig at have fundet den MLM mulighed, der har unikke produkter, fantastisk service, bedste forretningsplan som giver en uovertruffen forretningsmulighed - hvis man selv vil. Jeg beretter gerne mere herom.

Hvorfor ikke fortælle lidt om det her i tråden?

Jeg går ikke ud fra at det er et "hemmeligt" MLM selskab som ikke ret mange kender til, da det vel trods alt er i modstrid med MLM, hvor jeg går ud fra at så mange som muligt skal have kendskab til selskabet?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:20

Jeg fortæller gerne om firmaet.

Det vedrører forebyggende helse gennem firmaet Nikken, som er et japansk firma. Firmaet har eksisteret i 35 år, heraf 7 år i Danmark. Produkterne har været på markedet i USA i over 20 år, vel at mærke uden der har været nogen retssag. Ialt er Nikken repræsenteret i 40 lande, og stadig flere kommer til. Det ER en unik forretningsmulighed, som jeg gerne informerer mere omkring.Men bedst af alt er at komme til en præsentation, hvor der gennemføres forskellige tests så man kan se, hvordan produkterne virker. 

Jeg er ofte på rundtur i landet, så sig endelig til, hvis du ønsker en præsentation.

Lyse hilsner ... Ninet

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 16:06

Ninet:

Jeg fortæller gerne om firmaet.

Det vedrører forebyggende helse gennem firmaet Nikken, som er et japansk firma. Firmaet har eksisteret i 35 år, heraf 7 år i Danmark. Produkterne har været på markedet i USA i over 20 år, vel at mærke uden der har været nogen retssag. Ialt er Nikken repræsenteret i 40 lande, og stadig flere kommer til. Det ER en unik forretningsmulighed, som jeg gerne informerer mere omkring.Men bedst af alt er at komme til en præsentation, hvor der gennemføres forskellige tests så man kan se, hvordan produkterne virker. 

Jeg er ofte på rundtur i landet, så sig endelig til, hvis du ønsker en præsentation.

Lyse hilsner ... Ninet

Jamen velkommen hertil Cool Tror ikke jeg er stødt på Nikken mere end en gang herinde tidligere.

Jeg er da spændt på at se om dit "ER" har nogen virkning herinde Wink

God vind

Martin

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:14

Hvis du regner med at tjene penge som ACN rep, så glem det. Har selv været der. 1. de har for få produkter. 2. du tjener ikke noget videre på deres produkter, kun på at hverve nye reps. 3. Indskuddet hos ACN er så højt, at det afholder de fleste fra at starte op der.

Det er mit indtryk, at produktet hos ACN er der, fordi der skal være et.... Det går mest ud på at hverve nye reps, så virksomheden får nye indskud i firmaet hele tiden.

Personligt har jeg ikke noget i mod MLM. Det er også mest i DK, at der er modvilje. Vi lider generelt så frygteligt af misundelse her i landet, især hvis der er en person, der tjener mange penge.....

Side 8 ud af 8 (79 indlæg)