Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har kiosk kontrakter til hele jyllan og fyn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej allesammen

jeg arbejder som kørende sælger. har selv byggede alle de kontakter. jeg sælger taletidskort og startspakker for et firma spøresmålet er?

jeg vil starte selvstændig da jeg har alle de kontakter i forvejen men har overvejet meget på hvilken produkt der skal sælges til de kiosker.. har i nogle ideér hvad det kunne være?

vh sadek

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 23:56

Ok hvis du kan sælge taletids kort og startpakker så kan du nok sælge alt.

følgende er bare indput 

du skal sælge noget med hurtig omsætningshastighed og du skal sælge det som en "startpakke" altså en æske der kan købe 3-5 stk af og still på disken.

Det skal være noget de ikke normalt har eller hvis de har en lignende gruppe så vælg en kvalitetss varer - billigt lort har de så meget af 

forslag: Slik - de har slik fra de kendte og som regel dårligt slik - så sælger du en kasse kvalitets slik for eksempel Bonholmsk lakris 25 poser i en æske prisen er sekundær for de har rigeligt med billigt slik - så det er til de kræsne kunder.

find en importør af nogle lidt anderledes typer chokolade eller bolsjer 

Find nogle af anden etnisk herkomst og spørg dem om hvad slik eller snack de mangler eller spiser og lav en aftale med en som importer det og som måske kun sælger i special forretninger.

da mange kiosker drives af personer med anden etnisk herkomst så vil de måske gerne have et spicielt produkt som i første omgang kun interessere andre med anden etnisk herkomst.

det kan være nogle specielle nødder ol. 

Mange af de frugter vi har nu er oprindeligt komme til landet til en snæver målgruppe og har så bredt sig.

Det kan også være specielle sodavand som ikke sælges af Carlsberg