Hej alle derude :-) Jeg overvejer nu meget kraftigt at få et webshop på benene! Har længe kigget meget på mulighederne og har derfor valgt at bruge Magento! Hvad vil dette komme til at koste ca: Hosting af Magentoshop Opsætning af shop og opsætning af design så det passer. (Designet har jeg nok en der skal lave) Aftale med PBS Og evt. yderligere der er musthave.....??? Derudover.. Hvad skal jeg så regne med, at man skal ofre for flyers, pakker osv.?
Mvh, Mads Kjærgaard |
1.000 kr / år for et rigtigt magentohotelFyren4:Hej alle derude :-)
Jeg overvejer nu meget kraftigt at få et webshop på benene! Har længe kigget meget på mulighederne og har derfor valgt at bruge Magento!
Hvad vil dette komme til at koste ca:
Hosting af Magentoshop
Fyren4:Opsætning af shop og opsætning af design så det passer. (Designet har jeg nok en der skal lave)
Det afhænger af designet. Mellem 6-8k for at snitte/implementere/teste/validere din PSD i Magento.
3.750 kr i oprettelse og 2.000 kr /år for en international indløsningaftale hos PBS.Fyren4:Aftale med PBS
Måske en betalingsgateway. :-)Fyren4:Og evt. yderligere der er musthave.....???
Fyren4:Derudover.. Hvad skal jeg så regne med, at man skal ofre for flyers, pakker osv.?
Mvh,
Mads Kjærgaard
Flyers og markedsføring i øvrigt er der sikkert mere kvalificerende end mig som kan uddybe for dig. :-)
Overvej Getashop hvis du vil hurtigt og billigt igang med Magento
God vind med shoppen!